Xplore Marketing – Еп. 149: Оги Попов – “Стартиране и налагането на премиум услуга”
В този епизод те срещаме с Оги Попов, сериен предприемач и основател на Volt Premium Taxi – от идеята през решението за позициониране до конкретните канали и видове съдържание.Ще чуеш много за нуждите на потребителите, стратегическия маркетинг, но и за какво и защо не прави компанията в маркетинга си.
В епизода ще чуеш
- За опита на Оги и за идеята за премиум услуга за таксита в София. Забавни истории за обслужване от таксиметрови шофьори.
- Защо компанията се казва Volt?
- За шофьорите на такси като таргет аудитория.
- За обещанията, които една компания дава към клиентите си.
- За разликата в типа бизнес и как се проявяват болките на потребителите.
- За емоциите и за рационалното поведение на потребителите и как да подхождат бизнесите.
- Как е дефиниран таргет потребителят на бизнеса – в две думи.
- За лоялните клиенти и за чувството на обвързаност, за да ти простят грешки.
- За поведението на доволните клиенти. Как това води до модел B2C2B?
- За таргет персоните и anti buyer персоните.
- За отделните типове потребители в общата таргет персона.
- За яйцето и кокошката и броя коли спрямо търсенето и натоварването през деня.
- За отделните рекламни канали и формати, които ползват от Volt Premium Taxi, стартирайки с изживяването на клиента в купето на таксито.
- Как се управлява спокойното шофиране?
- За клиентите като “качествен контрол”.
- Кои канали все още не използва активно компанията и защо?
- Как компанията използва инфлуенсърите, но и бизнес събитията?
- Защо “истинските” видеа работят отлично за маркетинга?
- За живота в града и свързаните с това партньорства.
- Как да генерираме още идеи за релевантно маркетинг съдържание?
- Комуникацията към специфични аудитории като сватби и корпоративни събития.
- Какви трендове вижда Оги Попов в момента? За търсещите машини като канал за трафик.
- Докъде AI трендът ще помогне или отдалечи брандовете да имат своята “душа”?
- За визията за развитие на една компания и изкуствения интелект.
- За истинността на брандовете и тяхната мисия и визия.
- Защо Оги препоръчва фитнес абонамент като покупка? Връзката с навиците.
- Какво да си вземеш от епизода?
Ресурси
Oggy Popov LinkedIn
Taxi Volt
The Catalyst
This is Marketing
What is Messy Middle?
Three Approaches for Successful Marketing – Georgi Malchev
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂