Xplore Marketing – Еп. 149: Оги Попов – “Стартиране и налагането на премиум услуга”

В този епизод те срещаме с Оги Попов, сериен предприемач и основател на Volt Premium Taxi – от идеята през решението за позициониране до конкретните канали и видове съдържание.Ще чуеш много за нуждите на потребителите, стратегическия маркетинг, но и за какво и защо не прави компанията в маркетинга си.

В епизода ще чуеш

  1. За опита на Оги и за идеята за премиум услуга за таксита в София. Забавни истории за обслужване от таксиметрови шофьори.
  2. Защо компанията се казва Volt?
  3. За шофьорите на такси като таргет аудитория.
  4. За обещанията, които една компания дава към клиентите си.
  5. За разликата в типа бизнес и как се проявяват болките на потребителите.
  6. За емоциите и за рационалното поведение на потребителите и как да подхождат бизнесите.
  7. Как е дефиниран таргет потребителят на бизнеса – в две думи.
  8. За лоялните клиенти и за чувството на обвързаност, за да ти простят грешки.
  9. За поведението на доволните клиенти. Как това води до модел B2C2B?
  10. За таргет персоните и anti buyer персоните.
  11. За отделните типове потребители в общата таргет персона.
  12. За яйцето и кокошката и броя коли спрямо търсенето и натоварването през деня.
  13. За отделните рекламни канали и формати, които ползват от Volt Premium Taxi, стартирайки с изживяването на клиента в купето на таксито.
  14. Как се управлява спокойното шофиране?
  15. За клиентите като “качествен контрол”.
  16. Кои канали все още не използва активно компанията и защо?
  17. Как компанията използва инфлуенсърите, но и бизнес събитията?
  18. Защо “истинските” видеа работят отлично за маркетинга?
  19. За живота в града и свързаните с това партньорства.
  20. Как да генерираме още идеи за релевантно маркетинг съдържание?
  21. Комуникацията към специфични аудитории като сватби и корпоративни събития.
  22. Какви трендове вижда Оги Попов в момента? За търсещите машини като канал за трафик.
  23. Докъде AI трендът ще помогне или отдалечи брандовете да имат своята “душа”?
  24. За визията за развитие на една компания и изкуствения интелект.
  25. За истинността на брандовете и тяхната мисия и визия.
  26. Защо Оги препоръчва фитнес абонамент като покупка? Връзката с навиците.
  27. Какво да си вземеш от епизода?

Ресурси

Oggy Popov LinkedIn
Taxi Volt
The Catalyst
This is Marketing
What is Messy Middle?
Three Approaches for Successful Marketing – Georgi Malchev

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂