В този епизод ще откриеш не само много приложими подходи за employer branding, но и много детайлни показатели и стойности - какви хора, какви действия, колко въпроса, колко често.
Xplore Marketing Podcast
В този епизод ще откриеш много приложими подходи за маркетинг на услуги, в частност на застрахователни услуги. Ще чуеш много за това как работи индустрията, как изглежда стойностното предложение, какви канали и защо се ползват.
В този епизод ще откриеш много приложими подходи и детайлни примери за избор на пазарна ниша и таргет потребители. С Никола покриваме много теми - от стойностно предложение и валидирането му, през бизнес модел до конкретни подходи и тактики за успешен маркетинг. С много примери за онлайн магазин, персонални услуги и подкаст.
Иван Гойчев е технологичен лидер с 20+ години опит в развитието на IT решения за финансовата, самолетната, строителната и облачните индустрии. В ролята си на CTO e създал и водил техническите екипи в два стартъпа в България, които успешно се развиват като установени международни компании
В този епизод ще откриеш много приложими подходи и детайлни примери за успешен маркетинг на онлайн магазини. Сапунта мара: брандът, който дава възможност на всеки да усмихне семейство и приятели чрез забавните си сапуни, които са познати вероятно на всеки потребител в България
Xplore Marketing Еп. 89: Борис Колев „ESG и Маркетинг – Екологично, социално и отговорно управление“
В този епизод ще откриеш много за корпоративна социална отговорност и за ESG - екологично, социално и отговорно управление. Борис Колев има впечатляващ опит като предприемач и маркетолог, като обединяващата нишка е социалната полза в проектите и начинанията.
Любомир Ноков е CEO и съосновател на Хармоника – бизнес с мисия да връща любовта на хората към хубавата храна. Историята на Harmonica започва през 2006 година, когато трима приятели – Маги, Мето и Любо, се захващат да работят с първите две био кравеферми в България.
В този епизод ще откриеш много за маркетинг на стартъпи. Маркетинг, който ни казва защо дългосрочно конкретни таргет потребители ще извличат стойност, и то по печеливш за компанията начин
В този епизод ще откриеш много за психологията в маркетинга - ценови котви, динамика на екипа, оферти, ограничения. Гост ни е Юлика Новкова PhD от Juls’ Psychology, която се е посветила на психологията в бизнеса и в личното развитие.