Xplora Clients

SuperHuman кампании, разказани от нашите клиенти – <br> Екопак България" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

SuperHuman кампании, разказани от нашите клиенти –
Екопак България

Какви резултати постигнахме, кои са инструментите, които помогнаха за израстването на онлайн присъствието на “Екопак България”, и кой беше WOW моментът при работата им с нас – можеш да научиш във видеото.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br>DEV.BG" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
DEV.BG

Ние взехме доста важно решение, когато стартирахме с Job board проекта, да работим със стабилен партньор в сферата на комуникациите. Реално с Xplora работим от ден 1 и градим заедно комуникационната стратегия.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br>Forbes България" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Forbes България

Тази промяна, която ние направихме, всъщност вече дава доста резултати. Добри резултати. Имаме изключителен ръст на онлайн читателите на нашия сайт. За миналия месец мисля, че са 70 хиляди уникални посещения, което за сайт, който е стартирал през месец март, разбирате, е много добър резултат.
superHUMAN обучения, представени през погледа на нашите клиенти – <br> Fulbright Bulgaria" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

superHUMAN обучения, представени през погледа на нашите клиенти –
Fulbright Bulgaria

Обучението на екипа на Fulbright Bulgaria беше едно от най-мащабните, които водихме през тази година. В рамките на общо 30 часа лекции представихме необходимата информация, която да даде разбиране в дълбочина за симбиозата между различните канали в digital, както и немалко best practices, примери и съвети. Когато след края на курса си поговорихме с Лира Константинова, координатор на обучение по дигитален маркетинг, Комисия “Фулбрайт”, тя ни сподели много полезна обратна връзка, сред която и думите от следващите редове
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br>Britanica Park School" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Britanica Park School

Може би от първата стъпка “Research” реших, че колкото и да казваха в нашия Indoor маркетинг, че ще се справим, имахме нужда от професионалисти. При нас не подхождаме по типично българския начин “Дай ми някоя фирма за дограма или за реклама” - реших, че сам ще си направя проучването и така стигнах до вас. Особено съм щастлив, че когато звъннах на телефона ми вдигна ти (Георги Малчев). Буквално с три изречения се разбрахме и си направихме среща. Да, наистина сроковете бяха невъзможни, но наистина се справихте не чудесно, а блестящо.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br>Hype Software" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Hype Software

Реално над 50% от нашите клиенти, които сме вкaрали през тази година, са благодарение на дигиталния маркетинг и аз въобще не смятам това нещо да приключва като дейност. За нас е важно постоянно да се присъства, да се напомня на хората за нас - предполагам, това е важно за всеки един бранд. Разбира се, както казах отначало, ние просто направихме кампания, с която искахме да възбудим интереса на хората към нашия продукт, но в крайна сметка успяхме да вкараме и доста клиенти, което е чудесно
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br>Metropolitan" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Metropolitan

И това, което ние положихме като основи в началото и което всеки трябва да направи е да изгради първо своята стратегия за своя бизнес, целите, които иска да постигне с дигиталния маркетинг, да си попълни добре брифа, който вие изпращате, но не просто да го попълни, а да помисли нещата, да положи цели, да планира, да мисли кампанийно и винаги да следва този път… И всъщност това е нещо, с което и вие ни помогнахте - да видим тази посока на движение и да си я следваме, нещата да се случат много по-обмислено.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br>Danone" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Danone

Нашето партньорство с Xplora е базирано на много дълги години и през този период всъщност, ние взаимно се развивахме, взаимно ставахме по-добри. Това, което смея да кажа е, че много по-ефективно днес правим именно много по-целенасочено си слагаме основните показатели, които искаме да постигнем от дадена кампания. Много внимателно последователно ги следим и съответно резултатът, който се случва накрая на кампанията, тъй като той преживява различни подобрения през през целия процес е много по-добър.
superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти – <br> Wienerberger" width="1200" height="628" data-ratio="0.52333333333333"/>

superHUMAN кампании, разказани от нашите клиенти –
Wienerberger

Но това, което ми направи много силно впечатление още при първата кампания е, че за нас всъщност работят адски много хора, които са много задълбочени в своята работа и буквално за всеки един отделен канал имаме отделен човек, който само седи и по цял ден там се рови и оптимизира и едва ли не съпреживява кампанията на всички нива и всъщност цялата тази страст и отдаденост, която видях във всички в екипа, тази задълбочена експертиза, която намирам на всяко едно ниво най-много ме впечатли и просто ми потвърди, че наистина изборът ни е бил правилен, защото ние самите като фирма сме много отдадени на работата си и имаме тази страст и по някакъв начин се получи химия.

Xplora в Clutch

Clutch e място, в което може да прочетете верифицирани детайлни мнения от конкретен клиент на агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora. Ще откриете бизнес и маркетинг целите, подхода за избор на дигитална агенция, обхватите, времето на съвместна работа и разбира се – резултатите.