News

Xplora GoogleArticle 02
NewsGoogle Ads & Analytics

Промени в разходите за Google реклама в някои държави

Google Ads ще таксува рекламодатели за показването на реклами в Австрия, Турция, Обединеното Кралство, Франция и Испания. Това е вследствие на т.нар. такси за дигитални услуги, които някои страни налагат върху технологичните компании. От Google са взели решение...

Прочети още

Най-важното от Google Marketing Livestream 2021 (RECAP)
NewsGoogle Ads & Analytics

Най-важното от Google Marketing Livestream 2021 (RECAP)

Разгледай 15-те най-важни новости и промени, които Google анонсираха на събитието си. На 27 май  се състоя Google Marketing Livestream 2021. Това е най-голямото, ежегодно събитие за технологични нововъведения, тенденции и добри практики, организирано от...

Прочети още

Xplora Positioning April Blogpost no logo
News

суперЧовешките позиции в Xplora очакват своите кандидати

Xplora расте, а с това търсим още хора, които искат да се развиват в нашата human digital среда - да постигаме значими за клиентите ни резултати, като говорим на реални хора и им носим реална стойност чрез дигиталния маркетинг. Всичко това - като обясняваме по...

Прочети още

ОСНОВНИ ПРОМЕНИ ВЪВ FACEBOOK РЕКЛАМАТА ЗАРАДИ IOS 14
Social Media MarketingNewsUncategorized

Петте основни промени във Facebook рекламата заради iOS 14

Несъмнено сте чули, че Apple прави големи промени в поверителността на данни в iOS 14, които биха могли да повлияят значително на рекламодателите във Facebook. С цел да намали негативните последици социалната мрежа имплементира глобални промени в своята рекламна...

Прочети още

НОВ НАЧИН ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА КЛЮЧОВИТЕ ДУМИ В GOOGLE ADS
NewsGoogle Ads & AnalyticsUncategorized

Анонс! Нов начин за използване на ключовите думи в Google Ads

Google прехвърля най-доброто от Broad Match Modifier (BMM) в Phrase Match Google обявиха официално, че считано от юли 2021, използването на един от типовете на съвпадението на ключовите думи, Broad Match Modifier, се преустановява. Нещо, с което голяма част от...

Прочети още

СЕ ЗАДАВА НА ХОРИЗОНТА НА ИНФЛУЕНСЪР МАРКЕТИНГА ПРЕЗ 2021 Г.
NewsInfluencer marketingUncategorized

Какво се задава на хоризонта на инфлуенсър маркетинга през 2021 г.?

Инфлуенсър маркетингът се превърна от nice-to-have на комуникационния микс в доминираща сила в дигиталното пространство и основен елемент в повечето дигитални стратегии. Business Insider прогнозира, че до 2022 г. инвестициите в сферата ще достигнат 15 милиарда...

Прочети още