Блог

Xplora Nov Sisi 1200x628
Digital и лично

DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – СИСИ

Разкажи ни малко за себе си? Казвам се Станислава, но често ме наричат Сиси. Уча “Уеб дизайн и графична реклама” в НБУ, което е моя страст още от ученическите години. През свободното си време обичам да съм с близки, да пия хубав чай или да съм сред природата с...

Прочети още

NIki 1200x628 1
Superhumans

Когато пускането на кампании в петък и екстремният живот на две колела не те притесняват.

Представяме ти Николай. Той е израснал в долината на розите - град Казанлък, и много харесва това кътче от България. Сърцето му обаче го отвежда в столицата. Там той решава да даде шанс на влечението си по дигиталния маркетинг. Учи магистър и малко след това...

Прочети още

Xplora Nov Maria4 1200x628
Digital и лично

DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – МАРИЯ

Разкажи ни малко за себе си? Казвам се Мария, на 22 години и съм израснала в прекрасната стара столица - Велико Търново. Обичам природата, хубавото капучино, смислените разговори и странното чувство за хумор. Имам мини пудел на име Гетсби. Защо избра да се...

Прочети още

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628
Google Ads & Analytics

Основни GA4 настройки, които да не пропускаш

След като Google обяви, че Universal Analytics официално ще отпадне на 1 юли 2023 г., списъкът ти със задачи вероятно включва поне основна настройка на Google Analytics 4 (GA4). В тази връзка препоръчваме да преминеш към GА4 възможно най-скоро, за да натрупаш необходимите исторически данни, преди Universal Analytics да спре да обработва новите посещения.

Прочети още

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628
Google Ads & Analytics

Надгради докладите си в GA4 с Custom dimensions/metrics

Ако искаш да се възползваш от пълния потенциал на GA4 и да получаваш данни отвъд общите (стандартни), трябва да персонализираш събирането им. Това може да се постигне чрез една от възможните функции на GA4, а именно - създаване на Custom dimensions и Custom...

Прочети още

Xplora Nov GoogleAnalytics 1200x628
Google Ads & Analytics

7 основни разлики между GA4 и Universal Analytics

Както вече знаеш, на 1 юли 2023 г. Universal Analytics спира да събира данни и това ще бъде възможно единствено чрез Google Analytics 4. За да подпомогнем процеса на по-плавен преход, в тази статия сме откроили едни от най-съществените разлики, които се наблюдават...

Прочети още

Xplora Sept 1200x628 3
Digital и лично

DIGITAL И ЛИЧНО С НАШИТЕ SUPERHUMAN СТАЖАНТИ – Вики, Мими и Христо

  Разкажи ни малко за себе си? - Казвам се Викториа, с "-а", и с две думи мога да се определя като конфликтно противоречие. Най-малкото от четири деца съм, а пораснах най-много. 10 години бях състезател по лека атлетика, а паралелно с това се дипломирах като...

Прочети още

Maria 1200x628
Superhumans

Това, което е за теб, все някога ще те намери – запознайте се с Мария №4

Да, още една една Мария се присъединява към Xplorа семейството ни. След успешно преминат стаж тя нямаше търпение да продължи да се развива в сферата на дигиталния маркетинг и вече е част от Social Media Performance екипа ни.

Прочети още

Neli 1200x628
Superhumans

За процесите, детайлите и морето с Нели

Днес ще те запознаем с Нелина - новото попълнение в Social Media Performance екипа на Xplora. Въпреки каменистия старт в сферата на маркетинга, продължава да харесва динамиката в това поприще. Някъде между всичките анализи, които превърта в ума си, намира време за...

Прочети още

Xplora Oct Blogpost 02
Strategy development

Маркетинг план за скалиране на дигиталния маркетинг

Какво включва маркетинг плана на компания, чийто маркетинг е основан на lead generation? Как изглежда маркетинг планирането на компания в сектор, в който трябва да се формира търсене на конкретни решения? Избрахме да ти разкажем за скалирането на дигиталния...

Прочети още

Xplora Oct Blogpost 01
Google Ads & Analytics

Увеличи YouTube последователите си чрез новия тип конверсия – Youtube Channel Subscriptions

Вече имаш възможността да увеличиш последователите на YouTube канала си, като се възползваш от една от най-новите функции в Google Ads, а именно оптимизацията за увеличаване на последователите на YouTube канала като конверсия във Video Action кампаниите си (VAC)....

Прочети още