Блог
Как да използваме трите вида социални мрежи за работодателска марка и за recruitment? Част 2
Представяме ти втората част на статията “Как да използвате трите типа социални мрежи за целите на работодателска марка и наемането на служители”. Ако си пропуснал първата статия или искаш да си припомниш какви са трите типа социални мрежи и примерите за всяка от...
Как да използваме трите вида социални мрежи за работодателска марка и за recruitment? Част 1
Развитието на работодателска марка и наемането на служители налага активното ползване на социални мрежи за целта. Има голям набор от социални мрежи, които компаниите ползват за Employer Branding и за recruitment. Някои мрежи се използват заради масовостта им, а...
За препятствията на пистата и в живота и за новото начало – или иначе казано, запознайте се с Вики 🍀
Представяме ти Вики - новото слънчево попълнение в Google Performance екипа ни. Вики търси своето ново призвание и се потапя в света на дигиталния маркетинг непосредствено след като прекратява развитието си като състезател по лека атлетика в дисциплината бягане с...
Ани, която откри страстта си към маркетинга в Xplora
Днес ви срещаме с новото попълнение на нашия Content Marketing & Creative екип. Ани ни открива, когато решава да развива професионално пътя си в маркетинга, и така попада на една от нашите стажантски програми (за която твърди, че ѝ е подарила два от...
34 епизода по-късно
Без значение дали говорим за работа, социален живот, изкуство или спорт, Васи е от хората, които винаги търсят баланса. Тя твърди, че по този начин успява да запази креативността си, тъй като често ѝ се налага да търси нестандартни решения на ежедневните проблеми....
Десислава, момичето, което върви по пътя на мечтите с дървена показалка.
Когато си непримирим в търсенето на мечтаната работа и съдбата реши ти се усмихне… Или иначе казано Деси. Деси, желязната лейди на хвърчащите мечти и щурите идеи, е новото попълнение в Content & Creative екипа на Xplora. Музата ѝ за писане идва най-често от...
6 когнитивни пристрастия, които ще променят твоята маркетинг стратегия – част 2
В първата част от статията ти споделихме за 3 когнитивни пристрастия, които използвани правилно, могат да окажат влияние върху потребителите. Разказахме ти за това защо хората не харесват риска, защо ограниченият брой продукти или време въздейства силно и колко...
Музикант, артист, а вече и Project Manager – това е Дени 🤘
Днес ще ви запознаем с Дени - усмихнатият и талантлив човек, който има широки интереси в областта на музиката и изкуството, но професионалния си път тя доверява на маркетинга. Дени е артистична натура, която вече умело съчетава своите таланти и организационни...
Денис – superHUMAN мисията на Xplora отговаря изцяло на моята същност
Днес ще ви запознаем с Денис – част от Content Marketing & Creative екипа на Xplora. Той се определя като комуникативен, мотивиран, целеустремен и позитивен човек. За себе си казва, че е съчетание от динамика, интуиция, отговорност, подреденост, но в същото...
Какво трябва да знаем за Instagram collabs между инфлуенсъри и брандове?
Instagram е платформа, която постоянно подобрява функционалностите си, обвързани с потребителското изживяване. Много от тях са насочени към content creator-ите и им помага за по-доброто им позициониране и резултати. Instagram колаборациите са точно такава...
Каква е разликата между инфлуенсър, лидер на мнение и създател на съдържание?
Инфлуенсър кампаниите са обобщение за работата на брандовете с инфлуенсъри, лидери на мнение, известни личности или създатели на съдържание. Разликата между тези вече не толкова нови професии обаче остава загадка за мнозина. Затова в тази статия ще ти разкажем...
Как да кандидатстваме за графичен дизайнер
Когато за пръв път дойде моментът да кандидатстваме за работа, за всеки настъпват малък шок и много въпроси. Как да представя проектите си? Какво да сложа в портфолиото си? Колко голямо да го направя? Как да убедя работодателите, че си заслужавам? Нужно ли ми е...