Блог
ОТ ГАЛЯ – С ЛЮБОВ КЪМ ЖИВОТА, ПЪТУВАНЕТО И РИСУВАНЕТО
Описва себе си като човек, който обича живота, а според нея това означава да се наслаждава на всеки ден и да се възползва от възможностите, които той ѝ предлага. Тя споделя, че обожава да пътува и да опознава нови места, обича музиката и ходенето на концерти. Галя цени своите приятели и времето, прекарано с тях, в което заедно се забавляват и създават нови спомени.
12 нови e-commerce metrics и dimensions в Google Analytics 4
Google непрекъснато работи върху начини за подобряване на своята платформа за анализ и последната ѝ актуализация не е изключение. Наскоро Google обяви, че ще добави нови e-commerce metrics и dimensions към GA4. Това е страхотна новина за онлайн търговците, тъй като те вече разполагат с още повече данни, които да им помогнат да подобрят своите реализации и продажби.
Какво трябва да знаеш за секцията Exploration в Google Analytics 4?
Google Analytics 4 дава много повече възможности за анализ на данните в сравнение с предшественика си Universal Analytics. Освен да разглеждаме резултатите си в готовия стандартен тип репорти (standard reports), които дават базовата необходима информация в реално време или за за даден период, имаме възможността да надрагим тези репорти, или да създадем нови от нулата с важните за нашия бизнес метрики, които да следим и оптимизираме.
Employer Branding за привличане на поколението ‘Z’
Поколението ‘Z’ превзема работните среди с всички сили и според изследвания от ManpowerGroup до 2030 г. 30% от работещите в световен мащаб ще са от това поколение. Бизнесите по света също започват да се ориентират към привличането на кадри от новата генерация, която е изпълнена с нови и свежи идеи.
Поверителност в Google Analytics 4 – Consent Mode
През последните няколко години станахме свидетели на засилване на мерките по отношение на събирането на информация за потребителите онлайн и бяха наложени различни регулации, с които бизнесите трябваше да се съобразят.
Първи стъпки в изграждането на Employee Value Proposition комуникация
Искаш да инвестираш в изграждането на ефективна Employee Value Proposition комуникация? Първата стъпка е в дефинирането на стойностното предложение. Начините и подходите са различни, но в основата си добрата Employee Value Proposition комуникация трябва да отговаря на въпроса: “Защо хората искат да работят за нас?”.
12 приложими съвета как да изградиш успешно EVP стратегия [част 2]
В първата част на статията разгледахме по-голямата част от стъпките, свързани с планиране на твоята EVP стратегия. Ако не си я видял, те съветваме да я прочетеш, за да видиш кои са началните стъпки, които е хубаво всеки бизнес да планира, за да изгради успешно своята стратегия.
12 приложими съвета как да изградиш успешно EVP стратегия [част 1]
Всеки, който се занимава с привличане на таланти, е запознат с това колко важно е изграждането на правилната за бизнеса стратегия за работодателска марка (Employer Branding Strategy). Създаването на ефективен подход обаче не е толкова лесна задача, тъй като трябва да бъдат взети предвид множество фактори и тънкости спрямо типа бизнес.
4 типа events в GA4 – какви са и как да ги използваме?
В Google Analytics можем да измерим всяко едно действие от страна на потребителите, което ни интересува и има стойност за бизнеса - клик на бутон, гледане на видео, посещение на определена страница, достигане до определена стъпка по пътя към покупка и т.н. Възможностите са практически неограничени.
5 ДИЗАЙН ТЕНДЕНЦИИ ЗА 2023
Нова година, нов късмет и нова доза дизайн тенденции за предстоящите 12 месеца. Всяка година си задаваме въпроса какво от миналата ще остане и какво е новото, което ще ни вдъхновява.
Въпросите, които трябва да си зададем преди инфлуенсър кампания
Предстои ти да подготвиш първата инфлуенсър кампания за твоя бранд? Ние сме тук, за да ти помогнем с най-важните въпроси, които трябва да си зададеш преди да започнеш с цялостната организация.
Какво да очакваш от TikTok през 2023?
Времето лети и TikTok не изостава! През изминалата година TikTok ни доказа не просто, че може да бъде изключително адаптивна платформа, но и че умее да наваксва с новите трендове по-добре от всяка друга социална мрежа. А още повече го бива да създава свои.