Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 14 на гости ни е Георги Янков „Контент маркетинг в недвижимите имоти, но не само”

В епизод 14 на Xplore Marketing Георги Янков, съдружник в Primo + и генератор на много съдържание, и Жоро Малчев говорят за добрите практики при планиране на каналите, създаване и разпространение на съдържание. Двамата обсъждат в детайл примери за тестове, валидиране и скалиране на успешно съдържание даже и за по-нишови аудитории, които са се самосегментирали. И разбира се – за силата на личните и корпоративните брандове.

Георги Янков споделя за правилото, от което се водят с екип му – “за да направим нещата така, както са структурирани при нас от гледна точка на съдържание, ние сме приели, че нашият бизнес на първо място е медия и след това е бизнес с недвижими имоти”. Той е убеден, и в подкаста дава много примери защо, че един бизнес не трябва да ограничава потребителите си само в един конкретен начин на консумиране на информация.

Гостът споделя подходите, които използва за планиране на brand identity, за планиране на канали и формати на съдържание и за популяризирането им. Георги Янков детайлно разказва за избраните content pillars от компанията. Той споделя и за значението на детайлно съдържание (цели 53 епизода) от типа “Анализирай сделката”, където се представят конкретни сделки с нейните специфики и казуси.

В епизода Жоро и Жоро обсъждат приложими подходи и много примери:

  1. Колко е важно да образоваш и да си преди всичко медия
  2. Какво стои зад науката за бранда
  3. Какви брандинг подходи работят при услугите
  4. Дали работят newsletters в Linkedin
  5. Кои подходи за създаване на съдържание и формати на съдържание работят в момента
  6. Подходът на repurposing на съдържанието
  7. Целевите групи на една агенция за недвижими имоти
  8. За брандинг чрез блогове
  9. Как може да бъде създавано успешно съдържание behind the scenes
  10. Как да откриеш от какви продукти и услуги имат нужда потребителите
  11. Колко е важно да отчиташ евристиката на дадена категория
  12. Доверието към личен бранд и към корпоративен бранд
  13. Колко е важно да имаш bookmarkable и badgeworthy съдържание
  14. За важността на коментарите под създаваното от нас съдържание
  15. Какво предстои в ерата на Маркетинг 5.0

 

Линкове към източници:
https://primoplus.bg
https://imvestia.bg
https://primoplus.bg/blog/category/akademia/sledvashtoto-nivo

Подкаст „Анализирай сделката“:
https://www.youtube.com/watch?v=eIP8105SmiA&list=PLlmHQbgR_JLfFUidO8QJ540jKIjD-qrKi

Подкаст „Банкноти от имоти“:
https://www.youtube.com/watch?v=cs7qbN0t-_o&list=PLlmHQbgR_JLe7lHf-bc_hOOM3AaF_xwYW
https://www.amazon.ca/Hidden-Psychology-Social-Networks-Understanding/dp/1260460223
https://www.garyvaynerchuk.com
https://xplora.academy
https://www.amazon.com/KNOWN-Handbook-Building-Unleashing-Personal-ebook/dp/B01MUVMPQP
https://locus-publishing.com/product/4381/
https://locus-publishing.com/product/това-е-маркетинг/
https://locus-publishing.com/product/kod-za-uspeh-oprostyavay-richard-koch/
https://www.malchev.net/extreme-ownership_emergency_room_hospital/
https://www.youtube.com/channel/UC9wO91zxttJJNY4ijOm0_Lg

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂