Xplore Marketing – Еп. 14 на гости ни е Георги Янков „Контент маркетинг в недвижимите имоти, но не само”
В епизод 14 на Xplore Marketing Георги Янков, съдружник в Primo + и генератор на много съдържание, и Жоро Малчев говорят за добрите практики при планиране на каналите, създаване и разпространение на съдържание. Двамата обсъждат в детайл примери за тестове, валидиране и скалиране на успешно съдържание даже и за по-нишови аудитории, които са се самосегментирали. И разбира се – за силата на личните и корпоративните брандове.
Георги Янков споделя за правилото, от което се водят с екип му – “за да направим нещата така, както са структурирани при нас от гледна точка на съдържание, ние сме приели, че нашият бизнес на първо място е медия и след това е бизнес с недвижими имоти”. Той е убеден, и в подкаста дава много примери защо, че един бизнес не трябва да ограничава потребителите си само в един конкретен начин на консумиране на информация.
Гостът споделя подходите, които използва за планиране на brand identity, за планиране на канали и формати на съдържание и за популяризирането им. Георги Янков детайлно разказва за избраните content pillars от компанията. Той споделя и за значението на детайлно съдържание (цели 53 епизода) от типа “Анализирай сделката”, където се представят конкретни сделки с нейните специфики и казуси.
В епизода Жоро и Жоро обсъждат приложими подходи и много примери:
- Колко е важно да образоваш и да си преди всичко медия
- Какво стои зад науката за бранда
- Какви брандинг подходи работят при услугите
- Дали работят newsletters в Linkedin
- Кои подходи за създаване на съдържание и формати на съдържание работят в момента
- Подходът на repurposing на съдържанието
- Целевите групи на една агенция за недвижими имоти
- За брандинг чрез блогове
- Как може да бъде създавано успешно съдържание behind the scenes
- Как да откриеш от какви продукти и услуги имат нужда потребителите
- Колко е важно да отчиташ евристиката на дадена категория
- Доверието към личен бранд и към корпоративен бранд
- Колко е важно да имаш bookmarkable и badgeworthy съдържание
- За важността на коментарите под създаваното от нас съдържание
- Какво предстои в ерата на Маркетинг 5.0
Линкове към източници:
https://primoplus.bg
https://imvestia.bg
https://primoplus.bg/blog/category/akademia/sledvashtoto-nivo
Подкаст „Анализирай сделката“:
https://www.youtube.com/watch?v=eIP8105SmiA&list=PLlmHQbgR_JLfFUidO8QJ540jKIjD-qrKi
Подкаст „Банкноти от имоти“:
https://www.youtube.com/watch?v=cs7qbN0t-_o&list=PLlmHQbgR_JLe7lHf-bc_hOOM3AaF_xwYW
https://www.amazon.ca/Hidden-Psychology-Social-Networks-Understanding/dp/1260460223
https://www.garyvaynerchuk.com
https://xplora.academy
https://www.amazon.com/KNOWN-Handbook-Building-Unleashing-Personal-ebook/dp/B01MUVMPQP
https://locus-publishing.com/product/4381/
https://locus-publishing.com/product/това-е-маркетинг/
https://locus-publishing.com/product/kod-za-uspeh-oprostyavay-richard-koch/
https://www.malchev.net/extreme-ownership_emergency_room_hospital/
https://www.youtube.com/channel/UC9wO91zxttJJNY4ijOm0_Lg