Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 157: Роси Денчева – „Маркетинга на услуги в медицинския сектор“

В този епизод говорим за професионализма и за маркетинга на медицински услуги. Д-р Роси Денчева има многогодишен опит в държавния и в частния сектор на здравеопазването и в частност дерматология – медицинска и естетична. На база практиката си тя споделя в подкаста за типовете потребители и техните нужди. Ще научиш много за начина на планиране, представяне и предлагане на дерматологичните услуги. Няма как да не покрием и темата за екипа, доколкото той е ключова част от стойностното предложение в сектора.

Ще ти е интересно да чуеш как влияят технологиите на този сектор, как се избира каква технология да се внедри като услуга, както и какво да очакваш като развитие. Завършваме епизода със съветите на д-р Денчева на тема дълголетие (longevity).

В епизода ще чуеш

  1. За какво ще говорим в епизода: защо чак сега записваме този епизод?
  2. За препозиционирането на дерматологията и какво се е променило в последните няколко години. За ролята на технологиите в дерматологията.
  3. Как влияе локацията на типа клиенти?
  4. За визията за нов бранд и нов тип бизнес – за идеята за обръщане на времето.
  5. За избора на конкретен сегмент за обслужване.
  6. За ролята на медицинските експерти – от тип услуги до избор на хора в екипа.
  7. За представянето на услугите чрез информативни видеа. Как работят дългите форми на съдържание?
  8. Представянето на услугите от медицински специалисти и от инфлуенсъри.
  9. За човешкия елемент в предоставянето на услугите – за израстването на професионалистите в екипа.
  10. За емпатията в отношенията с клиентите. Как да подхождаме и кои са ключовите елементи?
  11. Колко да сме категорични в професионалните ни съвети? Защо е много важно да можем да казваме “не”?
  12. За честотата в комуникацията с потребителите и как тя влияе на услугата.
  13. Как се добавят нови услуги и медицински технологии в работата в дерматологичната клиника?
  14. Как развитието на технологиите помага за развитието на услугите и как желанието на потребителите влияе върху това каква апаратура се използва?
  15. Трите критерия, по които се избира коя апаратура да се закупи и ползва.
  16. За промоциите и програмите за лоялност.
  17. За типа реклама, която Reverse Dermatology ползват.
  18. За типовете нужди, които хората задоволяват, като ползват естетическа дерматология. Как това се преобразува в типове услуги и продукти?
  19. Каква сезонност е налице в отделните процедури?
  20. За моделите на работа, запълнените графици на специалистите и гъвкавостта – как се взема решение за развитие на екип.
  21. За графика на един медицински специалист.
  22. Какви ресурси препоръчва доктор Денчева по темата longevity? Как да добавим още към бъдещото качество на живота си?
  23. За инвестицията в здравословно състояние, започваща с профилактичен преглед. Стъпката в това да изграждаме отговорност към себе си.
  24. Какво да си вземеш от епизода?

Ресурси

Rossitza Dencheva LinkedIn
Reverse Sofia – Dermatology Clinic
Reverse Dermatology Instagram
Dr. Dencheva Dermatology Instagram
Dr. Rossy Dencheva Facebook
Reverse Dermatology Facebook
StoryBrand Model – Locus Publishing
StoryBrand Masterclass – Xplora Academy
Xplora Academy
Huberman Lab
Overcome – Locus Publishing

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂