Xplore Marketing – Еп. 157: Роси Денчева – „Маркетинга на услуги в медицинския сектор“
В този епизод говорим за професионализма и за маркетинга на медицински услуги. Д-р Роси Денчева има многогодишен опит в държавния и в частния сектор на здравеопазването и в частност дерматология – медицинска и естетична. На база практиката си тя споделя в подкаста за типовете потребители и техните нужди. Ще научиш много за начина на планиране, представяне и предлагане на дерматологичните услуги. Няма как да не покрием и темата за екипа, доколкото той е ключова част от стойностното предложение в сектора.
Ще ти е интересно да чуеш как влияят технологиите на този сектор, как се избира каква технология да се внедри като услуга, както и какво да очакваш като развитие. Завършваме епизода със съветите на д-р Денчева на тема дълголетие (longevity).
В епизода ще чуеш
- За какво ще говорим в епизода: защо чак сега записваме този епизод?
- За препозиционирането на дерматологията и какво се е променило в последните няколко години. За ролята на технологиите в дерматологията.
- Как влияе локацията на типа клиенти?
- За визията за нов бранд и нов тип бизнес – за идеята за обръщане на времето.
- За избора на конкретен сегмент за обслужване.
- За ролята на медицинските експерти – от тип услуги до избор на хора в екипа.
- За представянето на услугите чрез информативни видеа. Как работят дългите форми на съдържание?
- Представянето на услугите от медицински специалисти и от инфлуенсъри.
- За човешкия елемент в предоставянето на услугите – за израстването на професионалистите в екипа.
- За емпатията в отношенията с клиентите. Как да подхождаме и кои са ключовите елементи?
- Колко да сме категорични в професионалните ни съвети? Защо е много важно да можем да казваме “не”?
- За честотата в комуникацията с потребителите и как тя влияе на услугата.
- Как се добавят нови услуги и медицински технологии в работата в дерматологичната клиника?
- Как развитието на технологиите помага за развитието на услугите и как желанието на потребителите влияе върху това каква апаратура се използва?
- Трите критерия, по които се избира коя апаратура да се закупи и ползва.
- За промоциите и програмите за лоялност.
- За типа реклама, която Reverse Dermatology ползват.
- За типовете нужди, които хората задоволяват, като ползват естетическа дерматология. Как това се преобразува в типове услуги и продукти?
- Каква сезонност е налице в отделните процедури?
- За моделите на работа, запълнените графици на специалистите и гъвкавостта – как се взема решение за развитие на екип.
- За графика на един медицински специалист.
- Какви ресурси препоръчва доктор Денчева по темата longevity? Как да добавим още към бъдещото качество на живота си?
- За инвестицията в здравословно състояние, започваща с профилактичен преглед. Стъпката в това да изграждаме отговорност към себе си.
- Какво да си вземеш от епизода?
Ресурси
Rossitza Dencheva LinkedIn
Reverse Sofia – Dermatology Clinic
Reverse Dermatology Instagram
Dr. Dencheva Dermatology Instagram
Dr. Rossy Dencheva Facebook
Reverse Dermatology Facebook
StoryBrand Model – Locus Publishing
StoryBrand Masterclass – Xplora Academy
Xplora Academy
Huberman Lab
Overcome – Locus Publishing
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂