Xplore Marketing – Еп. 162: Никола Илчев – „Добри практики за сайтове, организиране на събития и още“
Този епизод е посветен на електронната търговия и нейните тънкости, с гост Никола Илчев, основател на eCommerce Academy и организатор на Balkan eCommerce Summit. Никола споделя своя опит и визия, като акцентира върху важността на искреността, откритостта в комуникацията и постоянния стремеж към подобрение.
Никола споделя и за важността на нетуъркинга, партньорствата и доверието в този бизнес. Той акцентира върху експериментирането, промените и откритото демонстриране на добрите примери в електронната търговия. В разговора ще откриеш и практически съвети за организатори на събития, създатели на съдържание и онлайн търговци, завършвайки с финално послание за експериментиране и постоянно подобрение.
В епизода ще чуеш
- За какво ще говорим в епизода?
- За зората на Balkan eCommerce Summit.
- Как да планираме едно успешно събитие – нетуъркинг, колаборации, лекционна част и какво друго?
- Как се осигурява качествен нетуъркинг? Какво са community leaders? Какво биха били “групите на Xplora”?
- Как се намират партньори на събития?
- Какво работи за привличане на качествени изложители на събитие? Какви очаквания имат “недоволните” изложители?
- Личните взаимоотношения в събитията и ключовите партньорства.
- Дали и какви обещания да даваме? Как да представяме план по правилния начин на примера на модела Story Brand? Какви ангажименти да поемаме?
- Как да се подготвяме като участници в събитие?
- Как се планира парти частта на едно събитие? Какво и защо включва Балканското парти – от саксофон до народни танци?
- Как се е отразило участието на Галена на партито? Балкански икони: Галена и Азис или маркетингов ход?
- Как да експериментираме?
- За дисертационния труд на Никола в областта на онлайн търговията.
- Промени в модела и форматите на “Зад кулисите на онлайн бизнеса” – кое е ценното поведение на потребителите и колко голям е таргетът на този формат?
- Каква е тайната на интересния епизод на един подкаст за електронна търговия?
- За важността на истинските изживявания и леките грешки.
- За когнитивните изкривявания.
- Несъвършенства и изкусително онлайн състезание.
- За конкурса за онлайн магазини – какви са критериите и защо?
- За това как се проверява истинското потребителско изживяване на един онлайн магазин.
- Какво да вземеш от епизода?
Ресурси
Nikolay Ilchev LinkedIn
eCommerce BG
Balkan eCommerce
Xplora Academy – Marketing Consultations for Businesses
Xplora Academy – Masterclass StoryBrand
How to Use AI for Building a StoryBrand – Xplora Resources
eCommerce Awards Bulgaria
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂