Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 162: Никола Илчев – „Добри практики за сайтове, организиране на събития и още“

Episode 162 1920x1080 YT 1

Този епизод е посветен на електронната търговия и нейните тънкости, с гост Никола Илчев, основател на eCommerce Academy и организатор на Balkan eCommerce Summit. Никола споделя своя опит и визия, като акцентира върху важността на искреността, откритостта в комуникацията и постоянния стремеж към подобрение.

Никола споделя и за важността на нетуъркинга, партньорствата и доверието в този бизнес. Той акцентира върху експериментирането, промените и откритото демонстриране на добрите примери в електронната търговия. В разговора ще откриеш и практически съвети за организатори на събития, създатели на съдържание и онлайн търговци, завършвайки с финално послание за експериментиране и постоянно подобрение.

В епизода ще чуеш

  1. За какво ще говорим в епизода?
  2. За зората на Balkan eCommerce Summit.
  3. Как да планираме едно успешно събитие – нетуъркинг, колаборации, лекционна част и какво друго?
  4. Как се осигурява качествен нетуъркинг? Какво са community leaders? Какво биха били “групите на Xplora”?
  5. Как се намират партньори на събития?
  6. Какво работи за привличане на качествени изложители на събитие? Какви очаквания имат “недоволните” изложители?
  7. Личните взаимоотношения в събитията и ключовите партньорства.
  8. Дали и какви обещания да даваме? Как да представяме план по правилния начин на примера на модела Story Brand? Какви ангажименти да поемаме?
  9. Как да се подготвяме като участници в събитие?
  10. Как се планира парти частта на едно събитие? Какво и защо включва Балканското парти – от саксофон до народни танци?
  11. Как се е отразило участието на Галена на партито? Балкански икони: Галена и Азис или маркетингов ход?
  12. Как да експериментираме?
  13. За дисертационния труд на Никола в областта на онлайн търговията.
  14. Промени в модела и форматите на “Зад кулисите на онлайн бизнеса” – кое е ценното поведение на потребителите и колко голям е таргетът на този формат?
  15. Каква е тайната на интересния епизод на един подкаст за електронна търговия?
  16. За важността на истинските изживявания и леките грешки.
  17. За когнитивните изкривявания.
  18. Несъвършенства и изкусително онлайн състезание.
  19. За конкурса за онлайн магазини – какви са критериите и защо?
  20. За това как се проверява истинското потребителско изживяване на един онлайн магазин.
  21. Какво да вземеш от епизода?

Ресурси

Nikolay Ilchev LinkedIn
eCommerce BG
Balkan eCommerce
Xplora Academy – Marketing Consultations for Businesses
Xplora Academy – Masterclass StoryBrand
How to Use AI for Building a StoryBrand – Xplora Resources
eCommerce Awards Bulgaria

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂