ТЪРСИ СЕ: AI & WEB Junior specialist, който да трупа знания и умения, които да прилага за дигиталния маркетинг най-големите брандове!

Xplore Marketing – Еп. 174: Ганчо Чурков – „Визуална идентичност в национален мащаб“

В този епизод Иван Пантелеев, съдружник в Xplora, разговаря с Ганчо Чурков – Creative Lead в Летище Васил Левски, София. Ганчо разкрива как се изгражда визуална идентичност в национален мащаб, как се комуникира с милиони потребители и как се управлява дигитализацията в рамките на една от най-големите инфраструктури в България.

Основни теми в епизода

  • Какво означава ролята на Creative Lead в контекста на национално летище?
  • Процесът на дигитална трансформация и въвеждане на нова идентичност.
  • Как се изгражда доверие чрез комуникация при стресови ситуации, като например деня, в който България вече е член на въздушния Шенген?
  • Комуникационни принципи: конкретна информация, максимална яснота.
  • Ролята на екипната работа и мултифункционалност в мащабен проект.
  • Отговорността на визуалната комуникация – от сайта до всяка табела.
  • Как се използват видео, графики и текст за поддържане на имидж и прозрачност?
  • Какво е „Elevating Possibilities“ и защо е силен слоган?
  • Ролята на партньорства като това със SITA за въвеждане на иновации.

Основни моменти

  1. За какво ще говорим в епизода?
  2. Какво стои зад ролята на Creative Lead и какво включва?
  3. Личният път на Ганчо до работата в летището – за първи път от другата страна на камерата – преход от създател към говорител.
  4. Защо всичко, което се прави на летището, се вижда от милиони?
  5. Какви дигитални формати се ползват?
  6. Реакции в реално време – как се управляват 24/7 комуникации.
  7. Пътят към дигитална трансформация.
  8. Как новата визуална идентичност задава ритъм на цялата организация. Шенген като комуникационен стрес тест.
  9. Как културата на комуникация се променя с новата идентичност?
  10. Как се управляват кризи и негативни реакции в социалните мрежи?
  11. Разликата между вътрешна и външна комуникация. Ролята на комуникационната стратегия в изграждането на доверие.
  12. Разликата между комуникация с бизнес аудитория и с международни пътници.
  13. Защо понякога графичният дизайнер е и UX стратег? Интерфейсът на уебсайта като първа точка на контакт с клиента.
  14. Пътят към създаване на стандартизирани визуални насоки за всички отдели.
  15. За клиентското удовлетворение и изживяване.
  16. Важността на адаптивността и слушане на нуждите на клиентите.
  17. Препоръчани източници за маркетинг и в частност за UX.

Ресурси

https://www.linkedin.com/in/gancho-churkov-66a943197/
https://sofia-airport.eu/bg/
SITA – глобален лидер в дигитализацията на авиационния сектор

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂