Знаеш ли, че можеш да натрупаш знания и умения в дигиталния маркетинг чрез нашата Xplora Academy?

Xplore Marketing – Еп. 182: Магдалена Николова – „НЛП подходът зад успешния маркетинг“

В този епизод на Xplore Marketing Podcast говорим с Магдалена Николова – НЛП треньор, организационен психолог и основател на MLC – My Leadership Center by Magdalena Nikolova / NLP Center. Тя е единственият НЛП треньор в България, сертифициран лично от ко-създателя на НЛП Джон Гриндер, и от Кармен Бостик Ст. Клер и Майкъл Керъл във всички нива на НЛП. Говорим как НЛП (невролингвистично програмиране) и коучинг подходите влияят върху маркетинга. Като организационен психолог Магдалена споделя и примери от практиката си как организационната психология води до изключителни резултати за развитието на процесите в бизнеса и на стиловете на лидерство.

Основни теми в епизода

  • Какво представлява НЛП подходът и кои са основните принципи в НЛП, които са в основата на успешните организационни и лични комуникации.
  • Ролята на психофизиологията и лингвистиката в НЛП. Как мислите и изказът на личността влияят на поведението и вземането на решения.
  • Кои са интересните примери за създаване на маркетинг кампании с НЛП подход.
  • Как определянето на специфичните нужди на клиента и активирането на сетивата му са фокус при създаване на маркетингови послания.
  • Колко е силна философията, че управление на личните и професионални граници и ресурси е ключ за баланс и устойчив успех.
  • Концепцията за рапорт – как изграждаме доверие и истинска връзка с клиента и аудиторията, за да може да продаваме идеи, а не продукти.
  • Как да работим с възраженията и различните гледни точки в една дискусия. Моето мнение не е единственото мнение!
  • Значението на „картата не е територията“ – разбирането, че всеки човек има различна интерпретация на реалността. Познаваш ли реалността за човека, можеш да разбереш идеите му.
  • Според Магдалена, разбирането и осъзнаването на състоянието на ума и на тялото на човек е пътят към успеха в комуникацията.
  • Как AI влияе на маркетинга и какъв е потенциалът на човек, използващ правилно AI.
  • Формулата за максимална ефективност: човешки инсайт плюс AI
  • Отговорността в бизнеса и живота – кое е най-важно? Волята и усилията – алгоритъм за постигане на успех и лична еволюция.

Какво ще чуеш в епизода?

  1. Представяне на госта и значението на НЛП в живота и маркетинга
  2. Смисълът на ребрандирането: примерът на My Leadership Center by Magdalena Nikolova
  3. Въведение в презумпциите на НЛП
  4. Обяснение на абревиатурата НЛП и ролята на неврологията, лингвистиката и програмирането
  5. Пример за маркетинг кампания – влиянието на усещанията
  6. Разбор на водещи брандове и силата на слоганите чрез НЛП
  7. Ограниченията на човешкото внимание и влиянието върху маркетинга
  8. Значението на рапорта и как да се справяме с възраженията
  9. „Картата не е територията“ – разлики в индивидуалните възприятия
  10. Връзката между картата (мислене) и територията (реалност)
  11. Презумпция – Човекът има всички необходими ресурси
  12. Влиянието на състоянието върху възприемането на маркетинг съобщения
  13. AI и ролята му в маркетинга – човешкият инсайт като ключов фактор
  14. Рискът при използването на AI без достатъчен човешки контекст
  15. За финал – отговорността и еволюцията на мислещите хора

Ресурси

https://www.linkedin.com/in/magdalenanikolova/
https://mlc-consult.com/za-mlc/ekip/magdalena-nikolova/
www.nlpcenter.org

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂