Xplore Marketing Еп. 28: Биляна Славейкова – Бибонс – За дългосрочните инфлуенсър партньорства и още
В епизод 28 на Xplore Marketing Елена от Project Management екипа на Xplora, заедно с инфлуенсъра Бибонс си говорят за дългосрочните и устойчиви партньорства между бранд и инфлуенсър. В разговора също ще чуете кои са предизвикателствата, пред които се изправят инфлуенсърите, когато получат бриф и как Бибонс се вдъхновява да създава различно и ангажиращо съдържание. Тя споделя и примери от опита си и разказва повече за инфлуенсър маркетинга в Англия, тъй като животът ѝ е разделен между България и Англия и има поглед върху двата пазара.
Разговорът минава по няколко основни точки, а именно:
- Защо фрагментирането на инфлуенсъри е много важно и трябва да го имаме предвид?
- Какъв микс от формати да изградим при инфлуенсър маркетинг кампания?
- Защо брифът е в основата на една успешна кампания? Какво трябва да включва един ефективен бриф, за да бъде най-добър ориентир за инфлуенсъра?
- Защо дългосрочните партньорства си заслужават и какви са плюсовете им?
- Какви са основните разлики между инфлуенсър маркетинг бизнеса в България и Англия?