Xplore Marketing Еп. 42: Любомир Атанасов – „Успешни дигитални събития“
В епизод 42 на Xplore Marketing на гости ни е Любо от SEOMAX, с когото говорим как с екипа си развиват дигитални събития в България. Накрая ще чуете много приложими съвети относно знания за дигитален маркетинг.
Ще чуете историята зад успешните събития Digital4 – как всичко е стартирало с обучителни зали, посещение на други конференции за дигитален маркетинг, получаване на откази от някои от поканените лектори. Ще ви е интересно кое е било трудно в първата година, както и след това как концепцията е била скалирана – като формат, съдържание, участници, изложители, градове.
Ще чуете как се добавя стойност за всяко следващо издание на Digital4Plovdiv – networking, Digital Stars конкурс, изложбени зони и т.н. И че има компании, които вече използват събитието за своите тиймбилдинги и обучения. Любо споделя и кое е най-голямото предизвикателство при организирането на събития за дигитален маркетинг.
Ще чуете и хаковете на Любо – за планиране, за четене на книги, за реализиране на идеи. Ще ви е интересно да чуете за подхода “не ми трябва изцяло нова информация – трябват ми 3%, които да впиша в това, което вече знаете”. И че всеки път, когато четем нова книга или източник – сваляме нова полезна информация, поради което си заслужава да прочитаме отново и отново стойностното съдържание. Любо споделя и полезен хак за работа от дистанционен офис, или ако имаме да свършим още нещо по време на отпуска, докато сме със семейството.
По време на разговора обсъждаме и интересни теми като:
- Как могат да се осъществяват сливания и партньорства в индустрията, и как са структурирани отношенията между компаниите в групата на SEOMAX?
- Дали всички конференции, които са организирали, са успешни?
- Как се организират събития в различни градове, както и в Европа и в Африка?
- Каква стойност дава Digital4 на изложителите?
- Какво ще е новото на Digital4Plovdiv 2022 – тематични сесии в зали за Creative & Design, както и за WordPress.
- Какво е различното в различните градове – като аудитория и интереси?
- Стойността, която конкретни типове компании извличат от събитията Digital4.
- Как лектори практици, които не са публично наложени лектори, могат да донесат много стойност за събитията по дигитален маркетинг?
- Работещ модел за набиране, структуриране и споделяне на знания.
- Примери за полезни обучения за екипи, извън темата за дигиталния маркетинг.
- Защо няма отстъпка за ранно записване на Digital4Plovdiv?
Епизодът е много полезен за хора от индустрията от дигиталния маркетинг, както и за организаторите на събития, и участниците – лектори, изложители, посетители.
Ресурси:
https://seomax.bg
https://tendrik.bg
https://internetmediagroup.org
https://timedix.bg
https://digital4plovdiv.com
https://digitalstars.bg
https://knizhen-pazar.net/books/search?in=author&q=Джим+Колинс
https://refind.com
https://www.inoreader.com/language/bulgarian
https://iztok-zapad.eu/12-te-pravila-na-mozaka