Xplore Marketing – Еп. 52: Марто Войнов – „Планиране и резултати“
В епизод 52 на Xplore Marketing на гости ни e Марто Войнов – Digital Marketing Manager в Heineken. Марто има близо 15 години опит в сферата на digital marketing & media. Работил е в някои от най-големите локални и международни дигитални и медийни агенции.
Темата на епизода е свързана с добри практики при планиране на една кампания, ключови моменти и аспекти в динамиката и развитието ѝ. Марто има богат опит през годините, в които управлява рекламни кампании, както и преподава тази тематика на различни места. Също така, като част от Загорка АД и част от Heineken, има достъп до голямо количество данни и добри практики, за които споделя в епизода.
Темите, през които минава разговорът и се надгражда, са:
- Как се планира кампания за бирен бранд и какви са ключовите метрики, които са важни?
- Как се измерва успех в бързооборотна категория и най-вече какъв контрол може да се прилага?
- Как се оценява криейтив и awareness като маркетинг и бизнес резултати?
- Какво се търси в една визия, когато се планира awareness кампания?
- Как се намира балансът между Reach & Frequency?
- Какви са акцентите, по които се измерва успех на една кампания, като best practice от Heineken Group?