Xplore Marketing – Еп. 53: Десислава Авджиева – „Как да организираме успешни събития“
В епизод 53 те срещаме с Десислава Авджиева. Деси има над 20 години опит в организирането на събития – като клиент, организатор, водещ. Деси има огромен опит и в развитието на личен бранд. Говорим за добрите практики, както и за “хаковете” при организирането на успешни събития, в т.ч. и колко WOW неща да планираме задължително при онлайн, хибридни и офлайн събития. Ще чуеш много за организирането на мини и на мащабни тиймбилдинги. Деси отправя и предизвикателство към аудиторията – как биха се тествали за справяне с трудности. Ще разбереш много и за едно впечатляващо събитие – Ден на жената предприемач 2022, с много лектори, в т.ч. и Жоро Малчев и други участници в епизоди на Xplore Marketing.
По време на разговора с Деси на тема организиране на онлайн, офлайн и хибридни събития, както и за развитие на личен бранд, детайлно покриваме теми като:
- Колко време трябва за подготовка на успешно събитие – дали 2 месеца са достатъчни?
- Как да подхождаме, ако имаме много малко време за подготовка на събитие?
- Каква е разликата в подхода и тайминга между платено и безплатно събитие?
- За кои аудитории следва да предвидим по-честа комуникация?
- Как да покажем реалната стойност, която ще получат потребителите?
- Да копираме ли или не вече успешни събития?
- Как подхождаме с различните аудитории – спонсори, лектори, посетители?
- Как се планира онлайн комуникацията за събития?
- Как “захранваме” лекторите със съдържание, което да споделят и да помогнат за успеха на събитието?
- Какво е технически сценарий и кой следи за него?
- Какви подходи могат да използват водещите на събития?
- Как се планират и засилват WOW моментите преди, по време на и след събитие?
- Какви интеракции да планираме с аудиторията на събитията, които организираме?
- Как да планираме за неочаквани събития и проблеми при организиране на събитие?
- Какво значение отдават посетителите в едно събитие на кетъринга?
- За силата на моментите и как да планираме 9 или 10, по скалата от 1 до 10?
- Спецификите на организиране на мини и на мащабни тиймбилдинги?
- Защо е важно да отчитаме нуждите и желанията на аудиториите на един тиймбилдинг?
- Коя е тайната да не се притесняваме при публични изяви и публично говорене?
- Как да обвърждем личен бранд с бизнеса или компанията, в която работим?
- Съставките на успешния личен бранд.
- За значението на истории при развитие на личен бранд.
- Как да изградим стратегия за личен бранд и да излъчваме фокусирана информация?
Деси дава много детайлен пример за подходите и ключовите елементи на база на Ден на жената предприемач 2022 – активиране на лекторите, възможности за нетуъркинг, избор на кауза.