Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 53: Десислава Авджиева – „Как да организираме успешни събития“

В епизод 53 те срещаме с Десислава Авджиева. Деси има над 20 години опит в организирането на събития – като клиент, организатор, водещ. Деси има огромен опит и в развитието на личен бранд. Говорим за добрите практики, както и за “хаковете” при организирането на успешни събития, в т.ч. и колко WOW неща да планираме задължително при онлайн, хибридни и офлайн събития. Ще чуеш много за организирането на мини и на мащабни тиймбилдинги. Деси отправя и предизвикателство към аудиторията – как биха се тествали за справяне с трудности. Ще разбереш много и за едно впечатляващо събитие – Ден на жената предприемач 2022, с много лектори, в т.ч. и Жоро Малчев и други участници в епизоди на Xplore Marketing.

По време на разговора с Деси на тема организиране на онлайн, офлайн и хибридни събития, както и за развитие на личен бранд, детайлно покриваме теми като:

  1. Колко време трябва за подготовка на успешно събитие – дали 2 месеца са достатъчни?
  2. Как да подхождаме, ако имаме много малко време за подготовка на събитие?
  3. Каква е разликата в подхода и тайминга между платено и безплатно събитие?
  4. За кои аудитории следва да предвидим по-честа комуникация?
  5. Как да покажем реалната стойност, която ще получат потребителите?
  6. Да копираме ли или не вече успешни събития?
  7. Как подхождаме с различните аудитории – спонсори, лектори, посетители?
  8. Как се планира онлайн комуникацията за събития?
  9. Как “захранваме” лекторите със съдържание, което да споделят и да помогнат за успеха на събитието?
  10. Какво е технически сценарий и кой следи за него?
  11. Какви подходи могат да използват водещите на събития?
  12. Как се планират и засилват WOW моментите преди, по време на и след събитие?
  13. Какви интеракции да планираме с аудиторията на събитията, които организираме?
  14. Как да планираме за неочаквани събития и проблеми при организиране на събитие?
  15. Какво значение отдават посетителите в едно събитие на кетъринга?
  16. За силата на моментите и как да планираме 9 или 10, по скалата от 1 до 10?
  17. Спецификите на организиране на мини и на мащабни тиймбилдинги?
  18. Защо е важно да отчитаме нуждите и желанията на аудиториите на един тиймбилдинг?
  19. Коя е тайната да не се притесняваме при публични изяви и публично говорене?
  20. Как да обвърждем личен бранд с бизнеса или компанията, в която работим?
  21. Съставките на успешния личен бранд.
  22. За значението на истории при развитие на личен бранд.
  23. Как да изградим стратегия за личен бранд и да излъчваме фокусирана информация?

Деси дава много детайлен пример за подходите и ключовите елементи на база на Ден на жената предприемач 2022 – активиране на лекторите, възможности за нетуъркинг, избор на кауза.

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂