Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 8 – “Бриф заданието – защо е важно и как то подобрява моя маркетинг”

В епизод 8 на Xplore Marketing Диди от Project Management екипа ни, заедно с Жоро, подхващат необятната тема за брифа в маркетинга и неговата важност.

Говорим си за брифа като основа, върху която се гради и цялостната работа след това. Как един добре издържан бриф е първата ключова стъпка към една успешна кампания. Както и обратното – как пропуски в брифа или некоректно разписване може да повлияе на бъдещите кампании.

Маркираме важни подтеми като:

✔️ Какво е бриф;
✔️ Кои са основните елементи, които със сигурност не трябва да се пропускат;
✔️ Съвет или “цака”, както Жоро го нарича, относно това какво да правим, когато срещнем трудности при попълването на брифа си;
✔️ Отговорността на project manager-а към брифа, който получава;
✔️ Важността на дебрифа като втора важна стъпка след брифа.

В този епизод ще откриете и едни от най-честите подводни камъни, на които може да се подхлъзнете, докато изготвяте своя бриф. Често срещани грешки, примери за некоректни или непълни брифове, но и примери и ползи на добрия бриф. Нуждата от валидиране и плюсът да си знаеш конкурентите. Всичко това и още други любопитни трикчета и съвети, ще откриете тук, в епизод 8 на Xplora Marketing.

А ако ви е станало интересно, винаги може да опитате да попълните и нашия темплейт на бриф, за да видите какво сте научили от този епизод. Него може да откриете в Slideshare на Xplora.

Подсещаме, че в блога на сайта на Xplora има и 2 статии на тема брифове, които истински вярваме, че ще ви бъдат интересни и много полезни! Enjoy!

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂