Xplore Marketing Еп. 84: Радослав Рангелов „Маркетинг на лични професионални услуги“
В този епизод говорим за маркетинг на лични услуги. Гост ни е Радослав Рангелов, чиято слава се носи от уста на уста, но и в дигитална среда има отлично съдържание. Радо развива бранда Motivity, като предлага най-различни услуги, свързани с мобилността на тялото. Той е помогнал на редица хора за техните мобилност и сила, в т.ч. и на много хора от екипа на Xplora, а сега е време да помогне и със споделяне на работещи подходи за маркетинг на бизнес с лични услуги! 🤩
Ще чуеш детайлно от Радо как той подхожда в осмислянето на услугите, таргет клиентите, стойностното предложение, лоялността и препоръките, каналите и типа съдържание. Наслади се!
- За какво ще говорим с Радо – за нуждата от услугите, как се развива нишата, тествани и успешни практики за маркетинг на лични услуги
- За опита на Радо – финансист по образование, опита на екипа на Xplora с Motivity и как Радо стартира този бизнес
- За ролята на любопитството и откриването на отделните таргет сегменти
- За нуждите на отделните таргет аудитории – от раздвижване през решаване на проблем до хендстенд
- За типовете клиенти през типове тренировки, т.е. как да имаме услуги за различните аудитории
- За първоначалния одит – както на мобилността, така и в маркетинга
- Как Радо “одитира” нуждите на един клиент и как залагаме “отправната точка” още от първата среща
- Как да подходим на ниво психика – за да може един клиент да повярва, че дадено решение ще му помогне – отново както в мобилността, така и в маркетинга
- Колко важни са основите и базовите неща, за да можеш да надграждаш
- За силата да се движа – или Motivity бранда. Какво има и какво няма на сайта на Motivity
- За спецификите на бизнеса с лични услуги – записвания на клиенти, групови формати и други
- За създаването на общност и навици
- За сезонността на търсенето на услуги и за маркетинг фунията на лични услуги на общност и на навици
- За партньорствата с други хора от индустрията
- Как Радо ползва игровизизации, за да промени поведението на клиентите в желаната посока
- Как можем да мотивираме хората да предприемат действия за своята мобилност? Как да работим за аудитории родители и аудитории заети професионалисти?
- Дали и какво Радо е автоматизирал? Какви видеа записва и как?
- За обратната връзка
- За съдържанието, което Радо ползва в Motivity – ролята на преди и след, както и на видеата
- За real-time съдържание, за long-form съдържание, за видео съдържание – как да подхождаме?
- За трендовете, които Радо следи – психология, познание на типа хора
- За ресурсите, които Радо препоръчва на тема мобилност
- Съветите на Радо за мобилност (задължително ги чуйте)
Ресурси:
https://motivitystate.com
https://www.facebook.com/motivitystate/?locale=bg_BG
https://locus-publishing.com/product/маркетинг-5-0-за-технологиите-и-хората/
https://locus-publishing.com/product/маркетинг-4-0/
https://locus-publishing.com/product/това-е-маркетинг/
https://xplora.bg/strategy-development/rolqta-na-pokoloeniqta-v-digitalniq-marketing/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-35/
https://www.malchev.net
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-38/
https://www.principles.com
https://www.linkedin.com/newsletters/xplore-marketing-👉-malchev-6888386690260512768/
https://www.linkedin.com/in/anatomyinmotion/?originalSubdomain=uk
https://www.youtube.com/watch?v=SYqNwPnm6ak
https://www.evolvephysiowaterford.com
https://ikneurology.com/links/