Xplore Marketing – Еп. 9 – “Рамка на маркетинг стратегия, позволяваща гъвкавост в реализирането ѝ”
В епизод 9 на Xplore Marketing на гости ни е Младен Борисов – Head of Digital Marketing at ARC Academy. Младен е човек с дългогодишен опит като в оперативен, така и в стратегически план, натрупан работейки по много български и мултинационални проекта.
В епизода Иван и Младен говорят за реални примери на създаване на стратегия, която има нужда да бъде адаптирана/променена заради промяна както в бизнес модела на дадена кампания, така и заради промени, идващи извън рамките на компанията – среда, аудитория, конкуренти.
Младен споделя примери от предишни проекти и текущи такива с ARC Academy. Ключови са примерите за това как планират на ниво стратегия и след това реализират конкретни типове съдържание, анализират пътеката на конверсия на един участник в академията и надграждат модела си чрез качествен анализ на информация.
Младен споделя и доста примери за книги и източници на информация, които му помагат да има както практичния опит, така и полезните съвети и инструменти, с които да създава и управлява дигиталното пространство на проектите, в които участва.
Препоръка за книга от Младен: https://www.amazon.com/1-Page-Marketing-Plan-Customers-Money-ebook/dp/B01B35M3SM