Xplore Marketing – Еп. 130: Христина Станева – “Mаркетинг подходи на Софийска опера и балет”
Христина Станева е заместник-директор на Софийската опера и балет – най-големия национален културен институт в България. Тя има богат и дългогодишен опит в сферата на културата и вече 10 години е част от екипа на Операта.
Неин е приносът за дигитализиране на билетна каса, обновяване на дигиталното клиентско преживяване, създаването на информационен център и непрестанната комуникация с публиката. Като мениджър участва активно в подготовката и осъществяването на значими проекти на Операта в страната и чужбина. През 2022 г. е включена в класацията на Дарик радио „40 до 40“.
В рамките на разговора ще чуеш дискусия около следните интересни теми:
- Повече за Софийска опера и балет откъм целеполагане, визия и проекти, в които се развива през 2023 и върху какво се фокусира през 2024?
- Как Операта се дигитализира и как екипът успява да се справи с тази трансформация при такъв голям обем служители и профил на аудиторията?
- Каква е ролята на видеото като фактор в дигитализацията на Операта и комуникацията с аудиторията?
- Как се черпи опит между различните пазари/ от други опери и как се прилага на практика тук в България?
- Кои са най-често използваните канали за комуникация и как се поддържа хомогенност между тях (офлайн и онлайн)?
- Какви цели си поставят за надграждане?
- Как се променя поведението на аудиторията при избор на представление? Какво иска да види и научи повече?
- Как от Операта успяват да откриват все повече истории, които да разкажат на публиката и как тя реагира на тях?
Ресурси:
https://www.operasofia.bg/en/
https://www.tiktok.com/@operasofia
https://www.facebook.com/SofiaNationalOpera/
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂