Xplore Marketing – Еп. 196: Стефка Танчева – „Маркетинг на преживяването“

В този епизод си говорим със Стефка Танчева за маркетинга на преживяването – как се създават смислени, запомнящи се и автентични изживявания за кандидати, служители и клиенти извън обичайните практики за развитие на работодателска марка. Разговорът се движи по три основни стълба – истории, събития и изживявания, като ще чуеш конкретни практики от Адрес и Disrupt HR. Ще видиш, че с правилната нагласа можеш да тестваш и скалираш формати като специално създадени борд игри, разкази за неуспехи, standup. С усмивка ще откриеш аналогията между кулинарните изживявания и “плейтването” на съдържанието при работодателската марка.

Ще разбереш и какво е в същността на успеха за едно от най-добрите събития на живо за споделяне на практики и за нетуъркинг – само в рамките на 5 минути от лектор.

🎯 Акценти в епизода

  • Историите като инструмент за изграждане на култура и доверие
  • Как бордова игра може да “промени играта” чрез геймификация в подбора и обучението
  • Силата на провалите и разказите за тях в планиран обучителен фирмен формат
  • Business Gaming Night като комбинация от standup, quizz и LEGO преживявания
  • Kак нетрадиционни методи могат да влязат в HR практиките
  • Disrupt HR като културен феномен – бързи формати, интерактивни презентации и менторство
  • Ролята на Netflix и TikTok като пример за адаптивност и персонализирани изживявания
  • Брандът = очаквания + нагласи + изживявания
  • Препоръки за лична продуктивност – спорт, кислород за мозъка и смарт пен за креативност

🕒 Какво ще чуеш в епизода?

  1. Въведение в темата „маркетинг на преживяването“
  2. Как пандемията промени нуждите на хората?
  3. Защо историите са ключови за културата и работодателската марка?
  4. Фронтстейдж и бекстейдж: какво вижда кандидатът и какво стои зад кулисите
  5. „Влез в брокерския филм“ – бордова игра за бъдещи брокери
  6. Игровизацията като инструмент за обучение и мотивация
  7. Възможност за бивши спортисти да продължат кариера чрез брокерство
  8. Полярни нагласи към професията брокер – нестабилност vs. бързи печалби
  9. Социалните мрежи като първи етап от бордовата игра
  10. Брокерската „пощенска кутия за приказки“ – колаборация с Пощенска кутия за приказки
  11. Истории от практиката на брокерите – неочаквани ситуации и уроци
  12. Screw Up Day – провали като източник на учене
  13. Business Gaming Night – стендъп, куиз и LEGO за милениали
  14. Астрология и human design в HR практиките – проучване и реакции
  15. Как да поднесем изживявания „на порции“ или „плейтване“ на съдържанието
  16. Netflix като метафора за персонализация и ангажиране
  17. Любопитството и грешките като двигател на успеха
  18. Disrupt HR форматът – култура на промяната
  19. Препоръка за личен продукт до 100 лв. – спортни уреди и smart писалка
  20. Финални послания: без преживявания няма истинско въздействие

📚 Полезни ресурси:

Linkedin профил
– Компания: Адрес недвижими имоти
Disrupt HR – формат за HR и бизнес иновации
– Книга: No Rules Rules – Reed Hastings, създател на Netflix
Xplore Marketing с Иван Цукев (основател на Aula bg) – за фронтстейдж и бекстейдж
Епизод с Тони Карабашев – за импровизацията и комуникацията
Епизод с Борис Христов (Presentation Guru) – „живеем в ерата на Netflix и TikTok“

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за Spotify канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂