Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 106: Владимир Борачев – „Лидерство и процеси в управлението на една компания“

Episode 106 1920x1080 YT 1 1

В този епизод с Владо Борачев говорим за лидерството в контекста на работната среда. И за десетте елемента на голямата картина при управление на една компания – с много детайлни примери за всеки един от елементите. От мисия през стратегически приоритети и мениджмънт процес до управление на представянето, обратна връзка и подкрепа за развитието. Ще чуеш много детайлни съвети как да работиш в екипа и да го развиваш.

Ще ти хареса, че с Владо покриваме и развитието на личен бранд – добър личен бранд. Той дава много конкретни примери за приложените от него маркетинг подходи за развитие на личния му бранд и книгата му “Пътешествие за лидери” 🤩

В епизода ще чуеш:

  1. За какво Владо може да даде приложими модели и да сподели приложими съвети е за пример – като развитие на бизнеса, но и в обществото?
  2. За “защото” на Владо Борачев.
  3. За разликата между вдъхновител и будител.
  4. За опита и пътя на Владо в управлението и лидерството. Последната му корпоративна позиция като ръководител на бизнеса на голяма компания за 6 пазара.
  5. Защо обратната връзка е добре да е свързана с усмивка – към нас и когато ние даваме?
  6. Защо книгата “Пътешествие за лидери” се чете бавно и какво е “Голямата картина”?
  7. Защо се занимаваме с дребните неща, а не с “Голямата картина”?
  8. Кои са 10-те елемента на голямата картина?
  9. Каква грешка можем да допуснем при комуникацията на визията и мисията на компанията?
  10. За стратегическите приоритети – какво са и защо компаниите трябва да имат такива приоритети?
  11. За екстремната отговорност при управлението на една компания.
  12. Какво е мениджмънт процес и какви повтаряеми срещи включва? За важността на “Какво следва?” и “Какво изпускам?”.
  13. За прилагането на модела и в личния живот, и в родителството. Как отговорността води до свобода? Защо самостоятелността е толкова важна?
  14. За значението на рапорта в отношенията в екипа.
  15. Агрегираното поведение на човек от екипа е неговото представяне в компанията.
  16. Детайлни примери от Жоро за процесите и кой взема решението кой процес как работи.
  17. За отношението (attitude) при работата и фирмената култура.
  18. Подходи при оценка на представянето на един човек в една компания. Как се прави целеполагане по правилния начин?
  19. Как да даваме и да приемаме обратна връзка? Защо обратната връзка е дар – и в двете посоки? Кога да даваме обратна връзка?
  20. Пример за правилен и грешен начин за даване на обратна връзка.
  21. За областите за развитие на всеки един от човек. Колко да са за един човек?
  22. За трите типа силни сигнали с примери в организационна среда.
  23. Двата типа организационна култура.
  24. Как се планира развитието на човек от екипа?
  25. Как да подхождаме при развитието на личния бранд?
  26. Как да се представим в сайта ни? Как хората да усетят нашата идентичност и стил? Как да изберем фокуса при позиционирането ни?
  27. За точките на контакт и за физическите при позициониране.
  28. Как е планирана книгата “Пътешествие за лидери”?
  29. Какво да си вземете от епизода?

Ресурси:

http://www.borachevbook.com
https://borachev.com
https://www.aubg.edu/academics/executive-mba/
https://www.ozone.bg/product/zarazitelno/
https://www.linkedin.com/in/vladimir-borachev/
https://forbesbulgaria.com/2022/08/09/какъв-е-изходът-от-исках-но-нямах-жел/
https://forbesbulgaria.com/2023/07/21/дигиталната-стратегия-като-история/
https://locus-publishing.com/product/лидерство-стратегия-и-тактики-полеви/
https://www.youtube.com/watch?v=IUdU72SmkhI
https://www.malchev.net/rapport_in_business_and_life/
https://xplora.bg/employer-branding/46-prichini-da-se-kefim-che-rabotim-v-xplora/
https://www.manager-tools.com
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-57/
https://www.hubermanlab.com

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂