Xplore Marketing – Еп. 106: Владимир Борачев – „Лидерство и процеси в управлението на една компания“
В този епизод с Владо Борачев говорим за лидерството в контекста на работната среда. И за десетте елемента на голямата картина при управление на една компания – с много детайлни примери за всеки един от елементите. От мисия през стратегически приоритети и мениджмънт процес до управление на представянето, обратна връзка и подкрепа за развитието. Ще чуеш много детайлни съвети как да работиш в екипа и да го развиваш.
В епизода ще чуеш:
- За какво Владо може да даде приложими модели и да сподели приложими съвети е за пример – като развитие на бизнеса, но и в обществото?
- За “защото” на Владо Борачев.
- За разликата между вдъхновител и будител.
- За опита и пътя на Владо в управлението и лидерството. Последната му корпоративна позиция като ръководител на бизнеса на голяма компания за 6 пазара.
- Защо обратната връзка е добре да е свързана с усмивка – към нас и когато ние даваме?
- Защо книгата “Пътешествие за лидери” се чете бавно и какво е “Голямата картина”?
- Защо се занимаваме с дребните неща, а не с “Голямата картина”?
- Кои са 10-те елемента на голямата картина?
- Каква грешка можем да допуснем при комуникацията на визията и мисията на компанията?
- За стратегическите приоритети – какво са и защо компаниите трябва да имат такива приоритети?
- За екстремната отговорност при управлението на една компания.
- Какво е мениджмънт процес и какви повтаряеми срещи включва? За важността на “Какво следва?” и “Какво изпускам?”.
- За прилагането на модела и в личния живот, и в родителството. Как отговорността води до свобода? Защо самостоятелността е толкова важна?
- За значението на рапорта в отношенията в екипа.
- Агрегираното поведение на човек от екипа е неговото представяне в компанията.
- Детайлни примери от Жоро за процесите и кой взема решението кой процес как работи.
- За отношението (attitude) при работата и фирмената култура.
- Подходи при оценка на представянето на един човек в една компания. Как се прави целеполагане по правилния начин?
- Как да даваме и да приемаме обратна връзка? Защо обратната връзка е дар – и в двете посоки? Кога да даваме обратна връзка?
- Пример за правилен и грешен начин за даване на обратна връзка.
- За областите за развитие на всеки един от човек. Колко да са за един човек?
- За трите типа силни сигнали с примери в организационна среда.
- Двата типа организационна култура.
- Как се планира развитието на човек от екипа?
- Как да подхождаме при развитието на личния бранд?
- Как да се представим в сайта ни? Как хората да усетят нашата идентичност и стил? Как да изберем фокуса при позиционирането ни?
- За точките на контакт и за физическите при позициониране.
- Как е планирана книгата “Пътешествие за лидери”?
- Какво да си вземете от епизода?
Ресурси:
http://www.borachevbook.com
https://borachev.com
https://www.aubg.edu/academics/executive-mba/
https://www.ozone.bg/product/zarazitelno/
https://www.linkedin.com/in/vladimir-borachev/
https://forbesbulgaria.com/2022/08/09/какъв-е-изходът-от-исках-но-нямах-жел/
https://forbesbulgaria.com/2023/07/21/дигиталната-стратегия-като-история/
https://locus-publishing.com/product/лидерство-стратегия-и-тактики-полеви/
https://www.youtube.com/watch?v=IUdU72SmkhI
https://www.malchev.net/rapport_in_business_and_life/
https://xplora.bg/employer-branding/46-prichini-da-se-kefim-che-rabotim-v-xplora/
https://www.manager-tools.com
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-57/
https://www.hubermanlab.com
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂