Xplore Marketing – Еп. 120: Боян Симеонов – „Маркетинг подходи и тактики на Уча.се“
Боян Симеонов е маркетинг мениджър на най-награждаваната образователна платформа в България – Уча.се и нейната международна версия Eduboom, която успешно се развива в Румъния (eduboom.ro), Испания (eduboom.es) и Италия (eduboom.it). Всички учебни материали са съобразени с учебната програма и образователните изисквания в съответната държава.
В рамките на разговора ще чуеш дискусия около следните интересни теми:
- Представяне на Боян, неговия опит в маркетинга и бизнес организации.
- Какви са текущите предизвикателства в България, които среща платформата?
- Как управляват процесите в проекта и комуникацията към различните групи аудитории – училища, учители, родители?
- Модел на геймификация в системата – работи ли и как? Помага ли за изграждане на вътрешна общност?
- Преди и след Ковид-19. Как се е отразило на системата и колко от аудиторията са успели да задържат след пандемията предвид ръста от близо 25 пъти в трафика?
- Какъв е подходът за мастър класовете за учители и колко лесно се възприема като модел?
- Услугата на Уча.се – студио към бизнеса. Успява ли да се възползва от позиционирането на платформата и бизнеса лесно ли възприема тази услуга?
- Какви са плановете за извън България и разликата в различните държави? Как се възприема от средата там?
Ресурси:
https://neterra.net/case-studies/how-did-uchase-meet-the-traffic-growth-of-24900-during-the-lockdown)
https://ucha.se/
https://www.youtube.com/@UchaSe
https://www.facebook.com/Ucha.se
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂