Xplore Marketing – Еп. 155: Геновева Христова – „Как съединението прави силата в маркетинга и бизнеса“
Този епизод те среща в “реално време” с Геновева Христова веднага след като получи наградата на “Мениджър на годината” за бизнес с до 20 милиона лева годишен оборот. Геновева е създател на Ligna Group. Компанията е оборудвала над 300 хотела и над 25 600 стаи, има свой офис в Лондон и има много планове за нови продукти и услуги.
Предстои да стартира и бизнес за Bulgarian Contemporary Design с concept stores в София, Лондон и Испания. Ще чуеш много за важността да вярваш силно в това, което искаш да ти се случи, да можеш да създаваш екип и да делегираш, да не се разпиляваш, да даваш обратно и да си почтен човек.
В епизода ще чуеш
- За какво ще говорим в епизода – за българския продукт, за маркетинга на продукти и услуги.
- За тайната на успеха.
- За добрите практики на Ligna Group. Как се стартира и скалира бизнес?
- За първия шанс на компанията – как подхожда компанията в сегмента си на хотелско обзавеждане. Практики на Ligna Group.
- За подхода – “ние сме, можем да го направим”.
- Защо клъстерът на мебелната индустрия е успешен? Дали и как децентрализирането на бизнесите работи?
- Как да намираме правилните хора за екипа? За опита на Геновева като ключова част от Bulgaria Wants You.
- Докосваща история на Геновева за интериорна дизайнерка, която се е върнала в България и вече е съдружник в нова компания от групата.
- Какво търсят аудиториите от българи, които са в чужбина, на база на събитията, в които гостът е участвал. Детайлен пример за българин от Лондон.
- Какво предстои – да се налага Bulgarian Contemporary Design. Със създадени в България продукти, с concept stores в София, Лондон и Испания.
- За различните сегменти хотели и как Ligna Group работи с тях. За новите сегменти, в които работят.
- За каузата “Евровизия” и участието на Геновева и съдружничката ѝ Анелия в развитието на бранда България и български изпълнители.
- За развитието на Виктория като изпълнител и какво означава “да се бориш и да не се отказваш”.
- За креативните индустрии и визията на Геновева за обединението ѝ – за създаването на клъстер, участието на изложение с щанд на България.
- За подхода на представяне на една индустрия и участниците в нея.
- Какви ресурси препоръчва Геновева?
- Какво да си вземеш от епизода?
Ресурси
Genoveva Christova LinkedIn
Ligna Group
Manager of the Year – Manager.bg
Bulgaria Wants You
Ligna Group – Works
Introvert Smart Hotel – Ligna Group
YouTube Video – Introvert Smart Hotel
Xplore Marketing Podcast – Episode 148
Createch Bulgaria
Missia23
Gundi Film
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂