Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 155: Геновева Христова – „Как съединението прави силата в маркетинга и бизнеса“

Този епизод те среща в “реално време” с Геновева Христова веднага след като получи наградата на “Мениджър на годината” за бизнес с до 20 милиона лева годишен оборот. Геновева е създател на Ligna Group. Компанията е оборудвала над 300 хотела и над 25 600 стаи, има свой офис в Лондон и има много планове за нови продукти и услуги.

Предстои да стартира и бизнес за Bulgarian Contemporary Design с concept stores в София, Лондон и Испания. Ще чуеш много за важността да вярваш силно в това, което искаш да ти се случи, да можеш да създаваш екип и да делегираш, да не се разпиляваш, да даваш обратно и да си почтен човек.

В епизода ще чуеш

  1. За какво ще говорим в епизода – за българския продукт, за маркетинга на продукти и услуги.
  2. За тайната на успеха.
  3. За добрите практики на Ligna Group. Как се стартира и скалира бизнес?
  4. За първия шанс на компанията – как подхожда компанията в сегмента си на хотелско обзавеждане. Практики на Ligna Group.
  5. За подхода – “ние сме, можем да го направим”.
  6. Защо клъстерът на мебелната индустрия е успешен? Дали и как децентрализирането на бизнесите работи?
  7. Как да намираме правилните хора за екипа? За опита на Геновева като ключова част от Bulgaria Wants You.
  8. Докосваща история на Геновева за интериорна дизайнерка, която се е върнала в България и вече е съдружник в нова компания от групата.
  9. Какво търсят аудиториите от българи, които са в чужбина, на база на събитията, в които гостът е участвал. Детайлен пример за българин от Лондон.
  10. Какво предстои – да се налага Bulgarian Contemporary Design. Със създадени в България продукти, с concept stores в София, Лондон и Испания.
  11. За различните сегменти хотели и как Ligna Group работи с тях. За новите сегменти, в които работят.
  12. За каузата “Евровизия” и участието на Геновева и съдружничката ѝ Анелия в развитието на бранда България и български изпълнители.
  13. За развитието на Виктория като изпълнител и какво означава “да се бориш и да не се отказваш”.
  14. За креативните индустрии и визията на Геновева за обединението ѝ – за създаването на клъстер, участието на изложение с щанд на България.
  15. За подхода на представяне на една индустрия и участниците в нея.
  16. Какви ресурси препоръчва Геновева?
  17. Какво да си вземеш от епизода?

Ресурси

Genoveva Christova LinkedIn
Ligna Group
Manager of the Year – Manager.bg
Bulgaria Wants You
Ligna Group – Works
Introvert Smart Hotel – Ligna Group
YouTube Video – Introvert Smart Hotel
Xplore Marketing Podcast – Episode 148
Createch Bulgaria
Missia23
Gundi Film

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂