Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 148 – Мария Тодорова: „Experiential marketing, международни пазари и инсайти“

В този епизод те срещаме с Мария Тодорова, която е управляващ съдружник в Next-DC – българска агенция, която има множество успешни кампании и работи активно на международния пазар. Ще чуеш много за инсайтите, отношения между бранд и агенция и потребителското изживяване.

В епизода ще откриеш ключови трендове, както и препоръчани ресурси на тема потребителско изживяване. Ще чуеш за някои успешни проекти и кампании и какво именно ги е направило такива – от инсайта през планирането до реализацията.

В епизода ще чуеш

  1. За опита на Мария – в какви агенции и с какви международни брандове е работила?
  2. Как се е родила идеята за агенцията Next-DC и за фокус върху experiential marketing?
  3. За значението на case studies и как те показват инсайта за даден проект или кампания.
  4. За проекта Museum of Less Ordinary – трилогията.
  5. За отделните поколения и за Gen Z – какви изживявания търсят.
  6. За ”трудните” моменти в кампаниите по примера на инсталацията на щанда за Twitter на DMEXCO – кинект инсталация на неголям щанд.
  7. Колко е важно да гледаме позитивно на всяка ситуация и критерият за успешност да ни е поведението на потребителите?
  8. Пример как да реагираме на ”трудните” моменти в кампании.
  9. Защо брандовете трябва да поемат рискове, за да имат успешни кампании?
  10. За основния таргет на един бранд и останалите аудитории.
  11. За откриването на таргет аудиторията и за експериментирането.
  12. Как да разберем дали имаме правилния инсайт на база на енергията на екипа?
  13. За фокуса към външните пазари и натрупването на опит и увереност. Кое помага и как влияят препоръките?
  14. За разликата между българските и западните агенции. За значението да можеш да поемеш ангажимент.
  15. За ролята на технологиите в потребителското изживяване.
  16. За отношенията между агенция и клиент. За предизвикателствата на ниво качество и цена. Какво означава “партньорски отношения”?
  17. За трендовете, които Мария следи, започвайки със социалната ангажираност.
  18. За опциите, които дава свободата и кампания, вдъхновена от правото на мнение и на свобода.
  19. За отговорността на брандовете да се променят и така да променят света.
  20. Какви ресурси за вдъхновение и добри практики препоръчва Мария от Next-DC?
  21. Pinterest като различна платформа.
  22. За отделните социални мрежи и трендовете в тях. За Alpha поколението и маркетинга. За мъжете и жените при вземането на решение.
  23. Какво да си вземете от епизода?

Ресурси

M. Todorova LinkedIn
Next-DC
Finlandia Museum Case Study
Generational Role in Digital Marketing
Heineken – The Better Halves Case Study
The Emotion of the Brand
This is Marketing
The Catalyst
Awwwards
The Webby Awards
Shapeshift Festival

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂