Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 159: Георги Къдрев – „Mаркетинг на стартъпи в световен мащаб“

Episode 159 1920x1080 YT 1

В този епизод се впускаме в дълбините на маркетинга за стартъпи с глобална перспектива. Наш гост е Георги Къдрев, съосновател на две иновативни компании – Imagga, специализирана в разпознаване на изображения, и Kelvin Health, ориентирана към медицински технологии.

Ще научиш как стартиращи компании като Imagga и Kelvin Health позиционират своите технологии, откриват ниши и предлагат решения за различни типове клиенти. Говорим за избор на сегменти, изграждане на маркетинг фунии и стойностни предложения, както и как вертикалните решения могат да допринесат за успеха.

Паралелно ще разгледаме и личния път на Жоро – от обучението му в технологично предприемачество до създаването на устойчиви бизнеси, които комбинират иновации и ефективни маркетингови стратегии.

В епизода ще чуеш

  1. Историята на Жоро Къдрев – как всичко започва с това, че баща му го учи да решава линейни уравнения и участието в състезания по приложно програмиране.
  2. Кои са били най-полезните дисциплини за Жоро в обучението? Как магистърската програма по технологично предприемачество е повлияла?
  3. Imagga и нуждата от разпознаване на изображения.
  4. Предизвикателството да решаваш проблемите на много различни типове потребители – кои са най-добрите потенциални клиенти?
  5. Какво е стойностното предложение на Imagga за различните типове клиенти? A каква е маркетинг фунията?
  6. Стартъпите като таргет потребители и за едно от най-успешните приложения за разпознаване на растения.
  7. За избора на сегмент и за позиционирането. Как се откриват ниши и възможности за приложение на технологията за разпознаване на снимки?
  8. Как технологията на Imagga става водеща за качествено разпознаване на снимки?
  9. До какво откритие за модела на ценообразуване води това? За нуждата от вертикални решения.
  10. За хибридната технология на разпознаване на изображения.
  11. Как Covid-19 води до създаването на Kelvin Health? С какво в началото асоциират компанията?
  12. Каква е медицинската основа на приложението?
  13. За отделните типове таргет потребители на Kelvin Health.
  14. Личната история на Жоро Къдрев за ползване на телесната температура за разпознаване на медицински проблеми.
  15. За идентифицирането на нишата за развитие на Kelvin Health – чувствителност и специфичност.
  16. За предизвикателството на медицинските иновации.
  17. За откриването на новата ниша за Kelvin Health и за откриването на силна корелация.
  18. За признанията към компанията и преминаването към клинични изследвания.
  19. За силата на специализацията.
  20. За различните таргет аудитории и специфичните за тях точки на контакт. Лесно и възможно ли е да си consumer product в избрания сегмент?
  21. За Linkedin като отличен комуникационен канал.
  22. Какви ресурси за знания и развитие препоръчва гостът?
  23. Какво препоръчва гостът до 100 евро? Вдъхновяваща история за тренировъчните ластици.
  24. Какво да си вземеш от епизода?

Ресурси

Georgi Kadrev LinkedIn
Kelvin Health
Imagga
Технологично предприемачество и иновации – FMI
PlantSnap
Xplore Marketing Podcast Episode 121
Digital Health and Innovation Cluster Bulgaria
American Heart Association
DCI Headquarters
Badi Za Primer
„Мощ срещу сила“ – Ciela
Hormozi Instagram
„$100M Offers“ – Alex Hormozi
Leadership Education in America Program

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂