Xplore Marketing – Еп. 159: Георги Къдрев – „Mаркетинг на стартъпи в световен мащаб“
В този епизод се впускаме в дълбините на маркетинга за стартъпи с глобална перспектива. Наш гост е Георги Къдрев, съосновател на две иновативни компании – Imagga, специализирана в разпознаване на изображения, и Kelvin Health, ориентирана към медицински технологии.
Ще научиш как стартиращи компании като Imagga и Kelvin Health позиционират своите технологии, откриват ниши и предлагат решения за различни типове клиенти. Говорим за избор на сегменти, изграждане на маркетинг фунии и стойностни предложения, както и как вертикалните решения могат да допринесат за успеха.
Паралелно ще разгледаме и личния път на Жоро – от обучението му в технологично предприемачество до създаването на устойчиви бизнеси, които комбинират иновации и ефективни маркетингови стратегии.
В епизода ще чуеш
- Историята на Жоро Къдрев – как всичко започва с това, че баща му го учи да решава линейни уравнения и участието в състезания по приложно програмиране.
- Кои са били най-полезните дисциплини за Жоро в обучението? Как магистърската програма по технологично предприемачество е повлияла?
- Imagga и нуждата от разпознаване на изображения.
- Предизвикателството да решаваш проблемите на много различни типове потребители – кои са най-добрите потенциални клиенти?
- Какво е стойностното предложение на Imagga за различните типове клиенти? A каква е маркетинг фунията?
- Стартъпите като таргет потребители и за едно от най-успешните приложения за разпознаване на растения.
- За избора на сегмент и за позиционирането. Как се откриват ниши и възможности за приложение на технологията за разпознаване на снимки?
- Как технологията на Imagga става водеща за качествено разпознаване на снимки?
- До какво откритие за модела на ценообразуване води това? За нуждата от вертикални решения.
- За хибридната технология на разпознаване на изображения.
- Как Covid-19 води до създаването на Kelvin Health? С какво в началото асоциират компанията?
- Каква е медицинската основа на приложението?
- За отделните типове таргет потребители на Kelvin Health.
- Личната история на Жоро Къдрев за ползване на телесната температура за разпознаване на медицински проблеми.
- За идентифицирането на нишата за развитие на Kelvin Health – чувствителност и специфичност.
- За предизвикателството на медицинските иновации.
- За откриването на новата ниша за Kelvin Health и за откриването на силна корелация.
- За признанията към компанията и преминаването към клинични изследвания.
- За силата на специализацията.
- За различните таргет аудитории и специфичните за тях точки на контакт. Лесно и възможно ли е да си consumer product в избрания сегмент?
- За Linkedin като отличен комуникационен канал.
- Какви ресурси за знания и развитие препоръчва гостът?
- Какво препоръчва гостът до 100 евро? Вдъхновяваща история за тренировъчните ластици.
- Какво да си вземеш от епизода?
Ресурси
Georgi Kadrev LinkedIn
Kelvin Health
Imagga
Технологично предприемачество и иновации – FMI
PlantSnap
Xplore Marketing Podcast Episode 121
Digital Health and Innovation Cluster Bulgaria
American Heart Association
DCI Headquarters
Badi Za Primer
„Мощ срещу сила“ – Ciela
Hormozi Instagram
„$100M Offers“ – Alex Hormozi
Leadership Education in America Program
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂