Xplore Marketing – Еп.17 – Стела и Дени – „Как правилно да разказваме истории в дигитална среда“

В епизод 17 на Xplore Marketing Дени, Content Marketing and Creative Strategic Expert, и Стела, Senior Content Marketing и Creative Specialist, заедно с Ванката (съдружник и акаунт директор в Xplora) си говорят как правилно да разказваме истории и какъв tone of voice да изберем за бранда в различните платформи. В разговора също ще чуете кои са предизвикателствата, пред които се изправят бизнесите, когато става въпрос за storytelling, и как да се справите с тях. Тримата споделят и примери от практиката си – как именно историите са помогнали на различни брандове да намерят мястото в сърцата на потребителите.

“Историите са навсякъде около нас – от момента, в който се събудим, до момента, в който си легнем. (…) Важно е брандовете да са в живота на хората, съответно да са в техните истории. (…) Това е и самият начин да скъсиш дистанцията, тъй като хората се вслушват много повече в историите и ги запомнят много по-добре.” – Стела

Разговорът минава по няколко основни точки, а именно:

  1. Къде се среща въображението в историите и практичното им прилагане?
  2. Защо все повече се говори за разказване на истории в социалните мрежи?
  3. Как брандът Libresse създава вдъхновяващи истории, които мотивират потребителите да разказват своите преживявания?
  4. Как Aladin Foods разсмива аудиторията си с историите, които разказва в TikTok, и какви са спецификите в тази социална мрежа?
  5. Как малките брандове могат да разказват историите на своите клиенти, за да накарат всеки да поиска същото преживяване? Пример от практиката на Travel Cocktails.

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂