Xplore Marketing – Еп. 18 – Ваня Ананиева – „Mаркетинг на каузи“
В епизод 18 на Xplore Marketing гост е Ваня, която има три магистратури в областите, в които работи, и е съдружник в езикови училища, агенция за преводи, уеб студио и две ескейп стаи. Заедно с Жоро Малчев си говорят за маркетинг на каузи. Ценностите на компаниите, социалната отговорност и каузите са сред топ маркетинг трендовете, които продължават и през 2022. Ваня и Жоро са съоснователи на Фондация “Предай нататък”, която помага на общински домове за възрастни хора и на хора с ментални проблеми.
Двамата дават наистина много примери за прилагане на принципите и подходите на маркетинга за успешно развитие на неправителствени организации, в частност на фондациите в обществена полза. Ще откриете примери за сторителинг – както от тези, които са помолили за подкрепа, така и от страна на самите НПО-та. Ще чуете как да използваме оптимално ресурсите, с които разполагаме – репутация, отношения, партньорства и т.н.
За отговорността, която хората носят в даването на пример за правилни ценности, и реалното действие за реализиране на тези ценности – пред екипа си, близките си, децата си, обществото.
Ще откриете многобройните начини, по които някой може да подкрепи кауза – създаване на съдържание, участие в работилници, избор на корпоративни подаръци с кауза, музикални поздрави и още много други.
Няма как двамата да не покрият и дигиталната трансформация в езиковите обучения като оценка на умения – писмени и устни. И възможността за адекватни и акуратни данни в реално време при корпоративни, персонализирани и групови обучения.
Ваня и Жоро обсъждат конкретно:
- Front stage и back stage концепцията – неща, които клиентите виждат, и процесите “зад сцената”.
- Една от най-силните концепции в маркетинга – “какво правят хора като мен”.
- Колко е важно да сме приземени и да сме за пример – или сме били за пример, или не сме. Както и в дигиталния маркетинг.
- Колко е важно да даваме правилните насоки и сигнали на потребителите.
- Защо хората даряват по Коледа, декомпозирано чрез концепциите и принципите на маркетинга.
- Защо съоснователите на Фондация “Предай нататък” покриват всички административни разходи на фондацията и как се решава какви предметни дарения и какви изживявания да се дарят на домовете за възрастни хора.
- За важността на партньорите за постигане на по-значими цели и за надграждане на стойностното предложение на НПО-тата.
- Кои нужди са водещи – емоционалните, материалните или и двете.
- Трябва да знаеш за кого е и за кого не е – по пример на дарителството и доброволчеството.
- За силата на сторителинга при молбата към НПО-та за подкрепа на кауза и към самите дарители.
- За “Еха” ефекта – разликата между малко по-добро и “Еха”.
- Как в една книга са събрани 15-20 години практически и теоретични знания на човек с интересен опит. Но и как в подкастите можете да чуете много примери и истории, които иначе биха отпаднали от една книга.
- Промените в езиковите обучения и особено корпоративните обучения.
Линкове към източници
https://www.intellect.bg
https://www.prevodite.net
https://www.fundamental.bg/#/
https://www.questhouse.bg
https://www.begood.today
https://dilios.bg
https://prestige96.bg
https://www.dm-drogeriemarkt.bg
https://mexon.bg
https://www.quickcargo-bg.com
https://www.whirlpool.bg
https://unicoms.com
https://www.facebook.com/dsh.dobrich
https://www.linkedin.com/newsletters/xplore-marketing-%25F0%259F%2591%2589-malchev-6888386690260512768/
https://www.vmware.com
https://goalbuddy.io
https://locus-publishing.com
https://www.malchev.net/kakvo-praviat-hora-kato-men/
https://dragomir.bg
http://onepercentchange.today
https://pulsfoundation.org/bg/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-10
https://www.lifehack.bg
https://www.thesuperhumanpodcast.net
https://soundcloud.com/neprimirimite
https://www.malchev.net/trenirovka_za_mozaka_navici/
https://xplora.academy/cqlostna-programa-po-digitalen-marketing/
https://locus-publishing.com/product/маркетинг-5-0-за-технологиите-и-хората/
https://www.audit.intellect.bg