Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 36: Александър Кръстев – „Успешни в Linkedin“

В епизод 36 на Xplore Marketing гост е Алекс, който вероятно е най-разпознаваемото лице по отношение на LinkedIn в България. Той е собственик на Bookmark, специализирана агенция за LinkedIn маркетинг. В България наскоро е мината границата от 1 милион потребители в платформата. Алекс Кръстев посочва колко често компаниите нямат стратегия за LinkedIn и този канал не дава резултати за тях.

Ще чуете за LinkedIn като платформа за изграждане на работодателска марка – както към външни, така и към вътрешни аудитории, и как компаниите могат да използват платформата за увеличаване на ангажираността на служителите.

Ще ви е интересно да разберете кои са типовете LinkedIn обучения, които екипите на Bookmark и на Xplora правят. И кои обучения за какви компании са най-полезни.

Алекс споделя какви грешки да избягвате при споделяне на съдържание в професионалната мрежа. И как да не губим 3/4 от силата на съдържанието, което споделяме.

Жоро и гостът говорят детайлно как работят алгоритмите на LinkedIn и как да се възползваме от тях напълно безплатно.

Каква е най-голямата опасност през бизнес платформата според Алекс? – Да не заприлича на Instagram – друга социална мрежа, попадаща също в групата на СуперЕго социалните мрежи.

Накрая ще чуете и какви детски книги и подход за развитие на отношение към знанията и книгите Алекс прилага за сина си.

Накрая гостът ни предизвиква аудиторията да обучи алгоритъма на LinkedIn в рамките поне на 15 минути на ден.

Ето какво допълнително ще научиш за LinkedIn трендовете, работещите подходи, често срещаните грешки, различните формати и типове аудитории:

  • Откога групите в LinkedIn са спрели да са толкова успешни и защо
  • Дали брокерите и консултанти за имоти прилагат правилната стратегия в LinkedIn, предвид спецификите на платформата
  • Как да ползвате LinkedIn за анализ на работещите подходи на конкурентите, ако сте в B2B сегмента
  • Кои са ключовите елементи, които от LinkedIn marketing агенцията използват при формулиране на стратегия
  • Ще знаете вече и колко време назад LinkedIn пази съдържанието
  • Колко често да преглеждате дали стратегията и подходите ви в LinkedIn работят
  • Какво правят “тихите мениджъри”
  • Защо някои формати работят повече спрямо други по отношение на ангажираност
  • Колко са активните потребители в LinkedIn в България на месечна база
  • Как да ползваме My Company Tab, Articles, LinkedIn newsletter и кои са предимствата им спрямо типа потребители и поведението им в LinkedIn
  • Как да правим repurposing или преизползване на съдържание в различните платформи
  • Каква статистика още не споделя LinkedIn, която ще е полезна за маркетинг екипите
  • Дали Poll форматът е работещ формат и дали да спрете да пускате анкети в този формат
  • Колко ни наказва алгоритъмът на LinkedIn, ако пресподелим съдържание без наш текст и лична гледна точка
  • Кога и как чрез съдържание може да привлечем грешната аудитория спрямо таргет потребителите ни
  • Колко ключово е мултимедийното съдържание в платформата

Ресурси

https://www.bookmark.bg
https://www.LinkedIn.com/company/bookmarkbg/
https://www.LinkedIn.com/in/tihomir-stanev-88a92476/recent-activity/shares/
https://www.LinkedIn.com/pulse/микромоментите-и-еха-моментите-georgi-malchev/
https://xplora.academy/course/modul-4-povedenie-na-potrebitelite-2021/
https://www.bookmark.bg/blog/LinkedIn-blog/
https://www.LinkedIn.com/newsletters/6891735048819683328/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-15/
https://www.LinkedIn.com/pulse/за-моделите-в-маркетинга-и-не-само-georgi-malchev?trk=articles_directory
http://www.alexanderkrastev.com
https://azcheta.com
https://thelinkedblog.com/
https://www.marketingcharts.com

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂