Xplore Marketing – Еп. 50: Ивайло Кунев – „Принципи и подходи за успешен Storytelling“
В юбилейния епизод 50 на Xplore Marketing на гости си говорим за въздействащ storytelling е Ивайло Кунев, вдъхновяващ лектор, но и един от най-разпознаваемите бизнес тренери. Някои от най-големите компании в България “чакат на опашка” месеци наред, за да може програмата на Иво да позволи той да направи обучение и за тях. Затова сме му много благодарни, че участва в подкаста ни за маркетинг на тема Въздействащ сторителинг, както и че взе участие в лайфа на Xplora Academy на 22.10.2022 на тема Content marketing. Ако този епизод не ви е достатъчен, а сме сигурни, че ще е така – можете да видите и чуете Иво в Цялостната програма по дигитален маркетинг на Xplora Academy с безценни B2B съвети, както и съвети за LinkedIn.
Иво Кунев наскоро издаде книгата Лидерите: Забравените истории на България и тя вече се превърна в бестселър на тема лидерство. Иво е автор и на отлична, много практична, книга за личностно развитие – STRETCH. Коментирайте под постовете за този епизод в социалните мрежи коя е вашата любима история от печатните или аудиокнигите на Иво. Някои от вас ще получат книгата за лидерство с лично посвещение от Иво Кунев.
По време на разговора с Жоро обсъждат и интересни теми като:
- Защо Жоро толкова често ползва израза “чест и привилегия” и от коя от седемте забравени истории за велики българи е този израз?
- Пример за водено от Иво въздействащо обучение за промяна на поведението на хората.
- Кои са двете задължителни условия хората да възприемат нашето послание?
- Как се създава история и какъв тип сблъсък може да създаде емоция?
- Отлични примери за сторителинг при маркетинг комуникации на тоалетна хартия, на eBag, но и при employer branding.
- За важността на сценариите – 5 основни сценария.
- Кой следва да е в ролята на протагонист в сторителинга в маркетинга?
- Кой или какво може да е антагонист в историите, създавани от брандовете и компаниите? И колко силни следва да са антагонистите или предизвикателствата?
- Какво е мястото на защитника в историите?
- Защо потребителите се влияят от инфлуенсърите?
- За трите основни типа мозък и кой как участва при възприемането на маркетинг комуникациите от потребителите.
- Какво представлява когнитивният дисонанс и как реагират потребителите на него?
- Защо сега маркетолозите са изправени пред най-големите предизвикателства?
- Как да разберем дали “ни се е получил” storytelling-a?
- Каква цел си е поставил Иво за продажби за книгата Лидерите: Забравените истории на България?
- Как Иво и Жоро откриват допълнително стойностно предложение на книгата на Иво?
Ресурси:
https://xplora.academy/subotna-doza-marketing-ot-praktici/
https://chitanka.info/text/25381-zemja-na-horata
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Seven_Basic_Plots
https://xplora.academy/course/modul-9-linkedin-marketing-2021/lessons/ivaylo-kunev-4/
https://xplora.academy/program-2022/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-34/
https://xplora.academy/course/modul-4-povedenie-na-potrebitelite-2021/lessons/ivan-stoev-2/
https://www.facebook.com/malchev.net/videos/579267976168468/