Xplore Marketing – Еп. 58: Христо Бояджиев „Ролята на средата и общностите за бизнеса“
Христо Бояджиев е енергичен бизнес лидер и социален предприемач. Има опит в технологичния бранш като изпълнителен директор на дигитална продуктова агенция Despark, а в предишни роли се е занимавал с финанси, енергетика и консултиране. Съосновател е на сдружение “Тук-Там” и “Академия за Родители”. В момента е посветен на неправителствена дейност.
Моментите, през които минаваме по време на разговора с него, са:
- Защо е важно и как да градим общности от хора (които да са фокусирани върху успеха на младите)?
- Защо в България гледаме на българите по света като пасив, а не като актив (докато има други държави, които умело капитализират този си потенциал)?
- Как да градиш достатъчно лесно разбираемо послание и маркетинг стратегии, въпреки че имаш сложна дейност с много компоненти / какво пространство заема в главата на един човек?
- Как една кауза с дългосрочна възвръщаемост може да се „конкурира“ с други, чийто ефект се вижда (почти) веднага – помощ за деца в нужда, възрастни хора, домашни любимци дори?
- Как се гради marketplace, и то тристранен?
- Как бизнесът може да спечели от всичко това? 😉
Ресурси:
https://tuk-tam.bg/
https://www.facebook.com/tuktam
https://www.linkedin.com/company/tuktam/
https://www.linkedin.com/in/hboyadzhiev/