Управление на присъствието във Facebook и Instagram
Медикс
Първоначално визуалното съдържание на Medix ни предизвика с голямото разнообразие от продукти и с това как да покажем, че нещо толкова тривиално като чистенето може да бъде вълнуващо, красиво и модерно за всяка възраст. С комбинацията от старателно подготвена визуална стратегия, модерни шрифтове и смели текстове, актуални цветови комбинации и игра с метафори разгърнахме характера на бранда, помагайки му да изпъкне в пълния си БЛЯСЪК!
QUEEN’S
Queen’s е бранд, който от години присъства в ежедневието на българския потребител и развива мащабите си в Централна и Източна Европа. Стараем се съдържанието да е весело, свежо, открояващо се, а даже и малко лудо. Брандът се отличава с авторски фотографии, в които се фокусираме основно върху hero images и ситуационните кадри. Тук също така наблягаме и на векторните илюстрации, за да допълним цялостната визия и да създадем цветно настроение.
ЗДРАВЕ ЗА НЕЯ
„Здраве за нея“ ни вдъхнови да създадем не просто визуална идентичност, а да провокираме размисъл сред нежния пол за важността на грижата за себе си. Фокусираме се върху посланието, че истинското здраве започва отвътре. Чрез внимателно подбран цветови код, вдъхновен от женската природа, изчистени стилистични елементи и грижовен тон на комуникация, изградихме съдържание, което не само привлича погледа, но и насърчава жените да поставят здравето си на първо място.
SPECTRO IMA
Spectro IMA е клиника, която обединява в себе си дългогодишния опит на експерти в различни здравни области, както и добрите практики от света на естетичната медицина. За съдържанието на бранда в социалните мрежи се спираме на смел подход, който да го отличи сред конкурентите в сферата на естетиката. Създаваме провокативни визии с послания, които адресират потребителската болка с безкомпромисна директност, чувство за хумор и неизменната щипка сексапил. Крайният резултат е стил на комуникация, който непременно се запечатва в съзнанието на потребителя.
SAMEDAY
Sameday грабва вниманието с динамичното съчетание на червено и бяло – цветове, които отразяват енергията и ефективността на бранда. В създаването на съдържание за куриерската компания съчетаваме закачливо чувство за хумор с ключовите конкурентни предимства на Sameday. Позиционираме бранда като модерен и надежден партньор за всяка пратка, а привличащите вниманието визии и находчиви текстове ни осигуряват експресна доставка на въздействащо съдържание.
ЕКОПАК
ЕКОПАК черпи вдъхновение от отговорно рециклиращите хора, което отразяваме в съдържание, насочено към изграждане на по-зелено и устойчиво бъдеще. Векторните изображения и ярките цветове създават усещане за енергия, позитивност и екологична насоченост, подчертавайки характера на бранда. Във Facebook акцентираме върху образователни постове и информация за кампании, докато Instagram резервираме за по-забавно и закачливо съдържание, което насърчава споделянето. Така превръщаме рециклирането от ежедневна дейност в завладяваща мисия за цялото общество.
KOBO&LAZUR
Страниците на ресторантите “kobo” и “Лазур” сервират усещане за уют, топлина и истински модерна идилия в селото и града. Апетитните кадри на ястия са нашата основна съставка, привличайки вниманието и разпалвайки желанието за посещение, а интериорните снимки са като топла покана да се настаниш удобно. Отличителните визуални елементи превръщат брандовете в лесно разпознаваеми, а типичните синьо-зелени нюанси за “kobo” и оранжеви за “Лазур” подчертават уникалната им идентичност.
BONI
“Първо се храним с очите” е мотото на съдържанието ни за Бони. Създаваме естетически издържани визии, които не са прекалено курирани, така че по модерен начин да позиционираме продуктите на Бони като народно хапване, което винаги намира място в ежедневието – и хладилника – на българите. Залагаме на ситуационни снимки, чийто контекст е свързан пряко с ежедневието на потребителите – те могат да си представят деликатесите на Бони като достъпни и подходящи “точно в този момент!”
ИНВЕСТБАНК
Инвестбанк е една от най-големите финансови институции в България с над 30 години опит в банковата сфера. За съдържанието в социалните мрежи се спираме на подход, който обединява широк спектър от теми на комуникация – стараем се да ‘’влезем под кожата’’ както на по-млада и нова аудитория, така и на по-възрастна и позната такава. Създаваме ясно изразена визуална идентичност и използваме креативен подход, чрез който да излезем от рамката на традиционното банково позициониране.
SCHNEIDER ELECTRIC БЪЛГАРИЯ
Schneider Electric е международен гигант в сферата на технологиите, иновациите и екологичните решения. Към момента брандът развива два социални канала в България – Facebook и Instagram. Поради разнообразните предмети на дейност избираме във Facebook да комуникираме продукти за нуждите на индустрията – правим го чрез ясен и конкретен Tone of Voice, както и фокус върху ключовите предимства на услугите.
В Instagram се съсредоточаваме върху продути, служещи на интериорния дизайн – електрически ключове и KNX системи. Там приоритизираме образователното и ангажиращото съдържание, което дава допълнителна стойност на аудиторията и любителите на дизайна.