Управление на присъствието в социалните мрежи

Медикс

Първоначално визуалното съдържание на Medix ни предизвика с голямото разнообразие от продукти и с това как да покажем, че нещо толкова тривиално, като чистенето, може да бъде вълнуващо и красиво. С комбинацията от старателно подготвена визуална стратегия, модерни шрифтове и смели текстове, нежни цветове и естествено показване на продуктите постигнахме два естетически издържани профила, които и ти можеш да разгледаш тук.

Козарев

В профилите на клиента ни “Козарев” сме наблегнали на разнообразието – различни формати в двете социални мрежи, както и различен тип визуално съдържание – фотографии, композитни визии (монтажи), видеа. От опаковките и самите продукти се вдъхновихме – знаем, че ще ти направи впечатление и шахматно подреденият grid в Instagram.

Queen’s

Queen’s е един от брандовете, които предизвикват децата в нас. Стараем се визуално съдържанието да е весело, свежо, отличаващо се, а даже малко лудо. Тук също така доста наблягаме на векторните илюстрации.

Здраве за нея

За този бранд изградихме изключително силна визуална идентичност. Цветовият код, едностиловите илюстрации и вниманието към детайлите са елементите, които обединяват отделните визии. С всеки месец я развиваме все повече така, че визите да са акцент и да предават понякога трудните теми за разговор към потребителите.