Уеб проекти

Софийска опера и балет

Основните цели, които си бяхме поставили, започвайки работата по проекта, бяха две – да увеличим покупките на билети онлайн, като подобрим скоростта на сайта и процеса на покупка на билет, както и да поставим фокус върху визуалната част на сайта – лицето, което той има пред потребителите. Операта разполага с прекрасни снимки и видеа от своите спектакли, които се губеха в предишния сайт и които ние вярвахме, че поставени с по-добър фокус, ще представят изкуството по-въздействащо. Наред с това закупуването на билет беше скрито зад немалко тромави клика, а календарът за предстоящия сезон – труднодостъпен.

Алвина

Отделянето на Alvina като самостоятелен бранд беше голямо решение за нашия клиент, което ние подкрепихме, като създадохме сайт, представящ всеки продукт поотделно с неговите най-големи предимства. Искахме да запазим нежността и ефирността във визията и потребителят да може да “усети” ароматите дори онлайн.

Acer

За Acer сме правили няколко продуктови landing страници, в които представяме основните предимства на новите модели. Потребителите, вълнуващи се от tech новините, обичат иновациите, затова и ние винаги представяме продуктите с изпипан дизайн, анимирани елементи и безкомпромисно изчистени детайли.

Crowdo

Crowdo дойдоха при нас с желание за нещо смело и абстрактно, а ние ентусиазирано доразвихме посоката с използването на изометрични илюстрации и анимации.