Уеб проекти
WWF CEE
Работим с приятелите ни от WWF-CEE с голямо внимание и любов към каузите им. Една от скорошните ни съвместни кампании бе насочена към хранителната индустрия в Централна Европа. Начинът, по който произвеждаме храна, води до ненужно унищожаване на местообитания, ускорява изменението на климата и води до изчезване на ценни видове. Въпреки това хранителната индустрия може да осигури устойчива, здравословна и достъпна храна за всички. Всичко започва с промяна на начина, по който произвеждаме храната си.
Предизвикателството този път беше на две нива. От една страна, да повишим информираността за това как производството и потреблението на храна са свързани с благосъстоянието на природата. От друга страна, да популялизираме устойчиви бизнес практики, които хранителната индустрия следва да приложи, за да подкрепи борбата с климатичната криза и загубата на биоразнообразие.
Така, вследствие от общите ни усилия, резултатът е една интерактивна лендинг страница, която освен красива, е и много полезна за бизнеса.
Софийска опера и балет
Основните цели, които си бяхме поставили, започвайки работата по проекта, бяха две – да увеличим покупките на билети онлайн, като подобрим скоростта на сайта и процеса на покупка на билет, както и да поставим фокус върху визуалната част на сайта – лицето, което той има пред потребителите. Операта разполага с прекрасни снимки и видеа от своите спектакли, които се губеха в предишния сайт и които ние вярвахме, че поставени с по-добър фокус, ще представят изкуството по-въздействащо. Наред с това закупуването на билет беше скрито зад немалко тромави клика, а календарът за предстоящия сезон – труднодостъпен.
Алвина
Отделянето на Alvina като самостоятелен бранд беше голямо решение за нашия клиент, което ние подкрепихме, като създадохме сайт, представящ всеки продукт поотделно с неговите най-големи предимства. Искахме да запазим нежността и ефирността във визията и потребителят да може да “усети” ароматите дори онлайн.
Acer
За Acer сме правили няколко продуктови landing страници, в които представяме основните предимства на новите модели. Потребителите, вълнуващи се от tech новините, обичат иновациите, затова и ние винаги представяме продуктите с изпипан дизайн, анимирани елементи и безкомпромисно изчистени детайли.
Crowdo
Crowdo дойдоха при нас с желание за нещо смело и абстрактно, а ние ентусиазирано доразвихме посоката с използването на изометрични илюстрации и анимации.
WWF
Работим с приятелите си от WWF с огромно желание и любов към каузите им.
Предизвикателството този път беше да представим големия обем информация от Стратегическия им план за 2025-2030 г. по един интригуващ начин.
Стратегическият план на WWF за Централна и Източна Европа за 2030 г. представлява работата на цялата организация, определяща целите и изпълнението им през следващите 7 години. Планът включва работата на екипи от всички нива и отдели от 5-те държави и 1 регионален офис, където WWF-CEE присъства (BG, HU, SK, RO, UA). Той отразява националните, както и общите регионални цели за опазване на природата на Европа.
Така, вследствие от общите ни усилия, резултатът е една интерактивна лендинг страница, която освен красива, е и много полезна.
Embodee
Основната задача на екипа бе да помогне със създаването на архитектура и изграждането на сайт, който да представи уникалната платформа Orchids от Embodee. Тя помага за визуализирането на 3D облекло по бърз, гъвкав и ефективен начин, като основен таргет са търговци и дизайнери. Уникалното в проекта е, че ползвахме много различен подход за създаване на сайта, като стартирахме с клиента от избор на тема, създаване на архитектура и текстове. Впоследствие надградихме имплементираната тема на сайта с персонализиране на дизайна за всяка страница и валидирахме директно през крайния резултат на платформата и работата ѝ в жива среда.
Estafet
От Estafet имаха нужда от осъвременяване на сайта си. Те са нишова компания, която проектира, интегрира и управлява cloud-платформени и софтуерни бизнес решения. Целта беше да представим екипа, да покажем експертизата им и надградим удобството на бизнеса, който има нужда от техните услуги, да се свърже по лесен начин с Estafet.
Затова изградихме нова визия на сайта, надградена с видеа и снимки на екипа и офиса им. Постарахме се да представим качествата им по достъпен и съвременен начин. Новият дигитален облик на Estafet вече е на нивото на високата технологична експертиза на компанията и нейния екип.