Знаеш ли, че можеш да натрупаш знания и умения в дигиталния маркетинг чрез нашата Xplora Academy?

Content Marketing

Потребителско генерирано съдържание (UGC) в социалните мрежи
Influencer marketingContent Marketing

Защо да заложим на UGC съдържание в социалните мрежи?

Научи какво е потребителско генерирано съдържание (UGC) и защо 56% от брандовете го включват в стратегиите си. Разбери как да го използваш, за да създадеш доверие, автентичност и по-висока ангажираност в социалните мрежи.

Прочети още

Xplora Aug KV
Content MarketingCreative approachVisual Content Development

Каква е ролята на ключовата визия?

В маркетинг средите често използваме термина “ключова визия” (key visual - KV). В настоящата статия искаме да ти разкажем повече какво представлява тази визия и какво я прави толкова специална. Също така сме подготвили няколко примера, както от нашата практика, така и глобални такива. Е, да започваме.

Прочети още

STEPPS модел
Social Media MarketingContent MarketingInfluencer marketing

Моделът STEPPS в социалните мрежи – защо най-добрите използват именно него?

Как мога да подобря дигиталното присъствие на бранда или продукта, който предлагам? Как мога да създавам по-успешно съдържание и да грабна вниманието на своите потребители? Ако често си задаваш тези въпроси и все още не си открил отговори, тази статия идва тъкмо навреме.

Прочети още

Xplora May Article03 1200x628
Content Marketing

Типове съдържание – как те променят връзката между бранд и аудитория?

Време е отново да поговорим за съдържание в социалните мрежи - любима тема на content специалистите и може би не толкова любима за онези, които тепърва се срещат с въпроса ‘’Как да позиционирам бизнеса си на сцената?’’. Днешната статията разкрива кои са типовете...

Прочети още

Xplora November Banner 2
Strategy developmentContent MarketingCreative approachSocial Media MarketingTrends

Ролята на поколенията в дигиталния маркетинг. Защо е важно да познаваш и различаваш различните потребители?

Навлизането на новите технологии като AR и VR ни напомня още веднъж колко важно е да се обръща внимание на потребителската пътека и най-вече на каналите за комуникация. Също така, за да бъдеш успешен, трябва да вземеш предвид различните поколения.

Прочети още