Strategy development

Видове съдържание в Youtube
Influencer marketingSocial Media MarketingStrategy development

3 вида съдържание за успешен YouTube канал

Едва ли ще изненадаме някого, като кажем, че YouTube е една от най-популярните мрежи, в която потребителите гледат видеа и слушат музика ежедневно. Многото и разнообразно съдържание, което предлага, както и всичките ѝ функции, са само част от факторите, които я превръщат в любима за потребителите по цял свят.

Прочети още

Xplora November Banner 2
Strategy developmentContent MarketingCreative approachSocial Media MarketingTrends

Ролята на поколенията в дигиталния маркетинг. Защо е важно да познаваш и различаваш различните потребители?

Навлизането на новите технологии като AR и VR ни напомня още веднъж колко важно е да се обръща внимание на потребителската пътека и най-вече на каналите за комуникация. Също така, за да бъдеш успешен, трябва да вземеш предвид различните поколения.

Прочети още

Xplora Oct Blogpost 02
Strategy development

Маркетинг план за скалиране на дигиталния маркетинг

Какво включва маркетинг плана на компания, чийто маркетинг е основан на lead generation? Как изглежда маркетинг планирането на компания в сектор, в който трябва да се формира търсене на конкретни решения? Избрахме да ти разкажем за скалирането на дигиталния...

Прочети още

6 когнитивни пристрастия които ще променят твоята маркетинг стратегия част 2
Strategy development

6 когнитивни пристрастия, които ще променят твоята маркетинг стратегия – част 2

В първата част от статията ти споделихме за 3 когнитивни пристрастия, които използвани правилно, могат да окажат влияние върху потребителите. Разказахме ти за това защо хората не харесват риска, защо ограниченият брой продукти или време въздейства силно и колко...

Прочети още

6 когнитивни пристрастия, които ще променят твоята маркетинг стратегия - част 1
Strategy development

6 когнитивни пристрастия, които ще променят твоята маркетинг стратегия – част 1

Като човешки същества ние сме склонни да вярваме, че благодарение на рационалността, която притежаваме, успяваме да взимаме възможно най-логичните решения. Истината е, че човешкият мозък е невероятно сложен и съществуват десетки когнитивни пристрастия (cognitive...

Прочети още

за успешен маркетинг валидиране на маркетинг предположенията
Strategy development

Условие за успешен маркетинг – валидиране на маркетинг предположенията

Всичко в маркетинга е предположения Докато не ги валидираш с реално поведение на потребителите Успешният маркетинг означава правилните хора да правят желани от тях неща по печеливш за компанията начин. А това означава, че маркетингът, а в нашата дигитална ера - и...

Прочети още