Strategy development

Xplora Dec blopost 02
Strategy developmentGoogle Ads & AnalyticsSocial Media Marketing

6 фактора, които да вземем предвид при планиране на коледна кампания

Остава по-малко от месец до коледните празници и вече можем да видим много брандове, които са стартирали кампаниите си с намаления непосредствено след Черния петък. Ако сте се позабавили с планирането тази година или пък искате да подобрите планирането си за...

Прочети още

XPLORA positioning OCT ArticleKeith 1200x628 1
Creative approachStrategy development

Малките детайли в дигиталните събития

Екипът на агенцията ни често е в ролята на организатор, партньор, куратор, водещ, модератор на онлайн и на хибридни събития. Сигурни сме, че ако прилагате тези съвети, ще сте още по-успешни в организирането на онлайн събития. Пандемията ускори не само темпа на...

Прочети още

Xplora GoogleArticle 02 Nologo
Strategy development

Как да изберем рекламна дигитална агенция за своя бизнес?

След дълго проучване дали да наемете маркетинг специалист или дигитална агенция за нуждите на своя бизнес, вече сте взели решението да наемете дигитална агенция – поздравления! И тук започват многото въпроси, особено ако до момента нямате голям опит в морето от...

Прочети още

ДА УПРАВЛЯВАМЕ ИНТЕЛИГЕНТНО НАШИЯ МАРКЕТИНГ БЮДЖЕТ
Strategy development

Как да управляваме интелигентно нашия маркетинг бюджет

Когато говорим за маркетинг и реклама, много често темата “бюджет” е в центъра на най-важните дискусии. “Достатъчен ли е този бюджет? Има ли нужда от още бюджет? А можем ли да постигнем тези резултати при по-малък бюджет?” Важно е да поясним, че ние носим...

Прочети още

8 СТЪПКИ ПРЕЗ КОИТО ПРЕМИНАХМЕ В ПОСЛЕДНАТА НИ ИНФЛУЕНСЪР КАМПАНИЯ
Strategy developmentInfluencer marketing

8 стъпки, през които преминахме в последната ни инфлуенсър кампания

Инфлуенсър кампаниите вече са неизменна част от маркетинговите стратегии на много брандове. При планирането на този тип кампании обаче често възникват казуси, които могат да възпрепятстват гладкото протичане на проекта или да доведат до загуба на ненужно много...

Прочети още

КАКВО ВЛИЯНИЕ ОКАЗВА COVID 19 В GOOGLE ADS РЕЗУЛТАТИТЕ НА 21 ИНДУСТРИИ
TrendsStrategy development

Анализ: какво влияние оказва COVID-19 в Google Ads резултатите на 21 индустрии

Излишно е да казваме, че COVID-19 оказва безпрецедентно влияние върху бизнеса и поведението на потребителите в глобален мащаб. Съвсем очаквано е, че икономическата несигурност дава своето отражение и върху маркетинговите кампании в цял свят, докато организациите се...

Прочети още