Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 104: Петър Ризов – „Mаркетинг комуникации по време на криза“

В този епизод с Петър Ризов, управител на Bulsatcom, говорим за маркетинг комуникациите по време на криза, за това как да управляваме екипа си успешно и как да го държим мотивиран дори по време на криза. Гостът има огромен опит в различни сфери и споделя основни истини за изграждане на успешен бизнес чрез добър маркетинг. И както той самият казва – „Всичко е маркетинг“.

Представяме ти епизод за маркетинга и комуникациите по време на криза и разбира се – много конкретни бизнес и маркетинг концепции, сведени до прости правила и приложими съвети. 🤩

В епизода ще чуеш:

  1. За опита на Петър Ризов – различни сфери и обединяващата нишка.
  2. Защо “Всичко е маркетинг”?
  3. Откъде винаги да тръгваме, независимо дали е стартиращ, скалиращ или развит бизнес?
  4. За кризите в бизнеса – да не забравяме различните аудитории.
  5. Пример за грешна и последваща правилна реакция при криза – към кого какво да комуникираме?
  6. Детайлен пример за криза и как да подходим към екипа си и какъв да бъде комуникационният подход към публиката.
  7. За различните типове кризи и на кои аудитории как да комуникираме. Кои са първите стъпки при една криза?
  8. За кампанията “благодарим ви и се извиняваме за проблема, правим всичко възможно максимално бързо да го решим”.
  9. Как вземаме решенията какво да направим. Откровеност като ключов подход, с поглед за какво биха ни наели (ползвали) като бранд.
  10. Какво ценят потребителите в отношенията с една компания?
  11. Как да задаваме правилните управленски и маркетинг въпроси?
  12. За важността на финансите в управлението на един бизнес.
  13. Колко е важно да работим с хора и какви хора да имаме в екипа си?
  14. За гъвкавостта като част от стойностното предложение.
  15. Как реално разсъждават потребителите в конкретни категории?
  16. За спецификите на финансовия сектор.
  17. За консолидиране на успехите – както при управление на комуникационна криза, така и при скалиране на бизнес.
  18. За евристиката на категорията в дадена индустрия и за възможните подходи в комуникациите.
  19. За добрите практики при управление на портфолио от услуги и представянето му пред клиентите.
  20. За очакванията и за нуждите на хората.
  21. За управлението на операциите (operations management).
  22. За управленските и лидерските подходи по принцип, както и по време на криза. Как да задаваме посоката?
  23. Какво е важно да имаме предвид при планиране на стратегията на база на трендове?
  24. За трендовете в телеком индустрията.
  25. Дали Viber bot е подходящ за бизнеса и каква стойност можете да дадете?
  26. Дръжте си единия крак на пазара. Търсете контакт с реалния клиент. Един запомнящ се пример от Петър Ризов.
  27. Какво да си вземете от епизода?

Ресурси:

https://www.linkedin.com/in/petar-rizov-85b5156/
https://xplora.academy/moduli
https://www.bulsatcom.bg
https://www.aubg.edu/academics/executive-mba/
https://www.bulsatcom.bg/paketni-predlozheniya/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-34/
https://www.malchev.net/kakvo-da-pravim-ako-sme-tresirani/
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-35/
https://innowavesummit.com/home-en

 

 

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂