Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 11 – „Tенденции в дигиталния маркетинг през годината и как да ги приложим“

В епизод 11 на Xplore Marketing Ванката и Жоро си говорят за най-нечуваната 🙂 и уникална тема 🙂 :), която можеш да намериш в търсачката – трендове, или по-точно маркетинг трендове за новата година в дигиталното пространство. УАУ 🙂

Но как искаме да ти дадем повече стойност с този епизод? Жоро и Ванката минаха през своите любими източници (можеш да ги откриеш по-долу), изведоха своите топ теми (които не са подредени по приоритет) и анализираха/споделиха своя опит за това как те се развиват/биха се развивали на пазара и до каква степен са актуални за бизнеса и аудиториите им в България.

В епизода поставяме фокус и върху следващите епизоди, как към всяка тема ще поканим човек и бизнес/организация, които да споделят своето виждане и как те работят в дадения тренд – в реално време и на съответния пазар (било то българския или навън)

А трендовете, които анализираха, са:

  1. The Messy Middle или с други думи – пълно “мазало”
  2. Маркетинг екипите ще стават все повече помагащи и образоващи екипи, a не толкова рекламиращи
  3. Социалните мрежи ще стават все по-важни за маркетинг екипите
  4. Оптимизиране за ключови думи ще е ключов приоритет
  5. TikTok;)
  6. Инфлуенсър маркетинг
  7. Кратки форми на видео съдържание
  8. Автоматизация и изкуствен интелект (AI)
  9. Брандовете ще присъстват в 3 до 5 платформи/социални мрежи
  10. Успешни примери (Cast Study-та) и дигитално съдържание за потребителската пътека на потребителя. Инфографики и акцент над начина им на създаване

 

Линкове към източници:
https://blog.hubspot.com/marketing/marketing-trends
https://neilpatel.com/blog/biggest-seo-challenge/
https://www.inc.com/john-hall/6-marketing-trends-to-prepare-for-in-2022.html
https://www.entrepreneur.com/article/394483

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂