Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing: Павел Андреев – „Предизвикателства в развитието на платформа за набиране на средства“

В този епизод те срещаме с Павел Андреев – основателя на PavelAndreev.BG – най-голямата платформа за набиране на средства за лечение и социални каузи в България, а както ще разбереш – с планове за международно разрастване. Ще чуеш много емоционален разказ и споделяне за предизвикателствата в развитието на платформа от такъв мащаб.

Ще разбереш повече за това кои са основните таргет аудитории, какво е важно за тях, както и дали и защо Павел препоръчва вътрешен или външен маркетинг екип. Ще ти е интересно да научиш какво предстои за платформата, както и кои съвети на Жоро Малчев е приел Павел, и кои не.

В епизода ще чуеш:

  1. Защо Павел участва в подкаста Xplore Marketing? Достигане до аудитории и добрият пример за изграждането на онлайн присъствието.
  2. Каква е голямата визия за развитие на платформата PavelAndreev.BG?
  3. За това дали и как хората препоръчват брандове – в случая в сектора на дарителските кампании?
  4. Историята на платформата – за идеята, за поетапното развитие, за екипа.
  5. Как предходният опит на Павел Андреев му помага в развитието и скалирането на дарителската платформа?
  6. Как се финансира дейността на платформата? Защо Павел е избрал да има модел за финансиране на дейността и какъв е той?
  7. Кога се появят ежемесечните дарения и как е създаден ясен “продукт”, погледнато от маркетинг гледна точка?
  8. Какви са основните таргет аудитории на платформата – какви са нуждите им и как се решават те? За появяването на модел B2C2B.
  9. За присъствието в социалните мрежи и ролята на личния бранд.
  10. Какви екипи има в дарителската платформа?
  11. Защо Павел препоръчва вътрешен маркетинг екип при по-малки компании?
  12. Един отличен модел за управление на една успешна система. Как се е разширявал екипът в PavelAndreev.BG?
  13. За двата типа кампании – медицински и немедицински.
  14. За какво Павел е послушал съвета на Жоро Малчев и за какво – не?
  15. Как да разказваме историята при една дарителска кампания? Как да осигурим прозрачност на каузата?
  16. Какви ресурси препоръчва Павел Андреев?
  17. Как да реагираме, когато ни “нападнат”, въпреки усилията, които сме положили, за да дадем стойност? Няколко запомнящи се лични истории.
  18. Защо платформата има нужда от екип и финансиране? Каква е спецификата на медицинските каузи и на постигането на мащаб за спешни медицински казуси?
  19. Какви въпроси да задаваме на хората, които имат мнение, но не знаем дали предприемат реални действия?
  20. За ролята на контекста при осмислянето и отчитането на информацията. За негативните емоции и коментари.
  21. Какво да си вземеш от епизода?

Ресурси:

https://www.linkedin.com/in/andreev-pavel/
https://pavelandreev.bg
https://begood.today
https://www.storytel.com/bg/books/екстремна-отговорност-2814507
https://locus-publishing.com/product/маркетинг-4-0/
https://pavelandreev.bg/subscription
https://www.youtube.com/watch?v=3l_-6fOuBW4
https://www.facebook.com/watch/?v=366625378539536
https://xplora.academy/kursove-po-digitalen-marketing
https://www.orangecenter.bg/tselta-protses-na-postoyanno-usavarshenstvane.html
https://www.linkedin.com/pulse/трите-подхода-за-успешен-маркетинг-50-georgi-malchev/
https://iztok-zapad.eu/printsipi
https://www.ciela.com/bezkraynata-igra.html
https://locus-publishing.com/product/изкуството-на-победата/
https://www.malchev.net/za_izvineniata_i_samozabludata/
https://locus-publishing.com/product/това-е-маркетинг/
https://www.malchev.net/personality_style/

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂