Xplore Marketing: Павел Андреев – „Предизвикателства в развитието на платформа за набиране на средства“
В този епизод те срещаме с Павел Андреев – основателя на PavelAndreev.BG – най-голямата платформа за набиране на средства за лечение и социални каузи в България, а както ще разбереш – с планове за международно разрастване. Ще чуеш много емоционален разказ и споделяне за предизвикателствата в развитието на платформа от такъв мащаб.
Ще разбереш повече за това кои са основните таргет аудитории, какво е важно за тях, както и дали и защо Павел препоръчва вътрешен или външен маркетинг екип. Ще ти е интересно да научиш какво предстои за платформата, както и кои съвети на Жоро Малчев е приел Павел, и кои не.
В епизода ще чуеш:
- Защо Павел участва в подкаста Xplore Marketing? Достигане до аудитории и добрият пример за изграждането на онлайн присъствието.
- Каква е голямата визия за развитие на платформата PavelAndreev.BG?
- За това дали и как хората препоръчват брандове – в случая в сектора на дарителските кампании?
- Историята на платформата – за идеята, за поетапното развитие, за екипа.
- Как предходният опит на Павел Андреев му помага в развитието и скалирането на дарителската платформа?
- Как се финансира дейността на платформата? Защо Павел е избрал да има модел за финансиране на дейността и какъв е той?
- Кога се появят ежемесечните дарения и как е създаден ясен “продукт”, погледнато от маркетинг гледна точка?
- Какви са основните таргет аудитории на платформата – какви са нуждите им и как се решават те? За появяването на модел B2C2B.
- За присъствието в социалните мрежи и ролята на личния бранд.
- Какви екипи има в дарителската платформа?
- Защо Павел препоръчва вътрешен маркетинг екип при по-малки компании?
- Един отличен модел за управление на една успешна система. Как се е разширявал екипът в PavelAndreev.BG?
- За двата типа кампании – медицински и немедицински.
- За какво Павел е послушал съвета на Жоро Малчев и за какво – не?
- Как да разказваме историята при една дарителска кампания? Как да осигурим прозрачност на каузата?
- Какви ресурси препоръчва Павел Андреев?
- Как да реагираме, когато ни “нападнат”, въпреки усилията, които сме положили, за да дадем стойност? Няколко запомнящи се лични истории.
- Защо платформата има нужда от екип и финансиране? Каква е спецификата на медицинските каузи и на постигането на мащаб за спешни медицински казуси?
- Какви въпроси да задаваме на хората, които имат мнение, но не знаем дали предприемат реални действия?
- За ролята на контекста при осмислянето и отчитането на информацията. За негативните емоции и коментари.
- Какво да си вземеш от епизода?
Ресурси:
https://www.linkedin.com/in/andreev-pavel/
https://pavelandreev.bg
https://begood.today
https://www.storytel.com/bg/books/екстремна-отговорност-2814507
https://locus-publishing.com/product/маркетинг-4-0/
https://pavelandreev.bg/subscription
https://www.youtube.com/watch?v=3l_-6fOuBW4
https://www.facebook.com/watch/?v=366625378539536
https://xplora.academy/kursove-po-digitalen-marketing
https://www.orangecenter.bg/tselta-protses-na-postoyanno-usavarshenstvane.html
https://www.linkedin.com/pulse/трите-подхода-за-успешен-маркетинг-50-georgi-malchev/
https://iztok-zapad.eu/printsipi
https://www.ciela.com/bezkraynata-igra.html
https://locus-publishing.com/product/изкуството-на-победата/
https://www.malchev.net/za_izvineniata_i_samozabludata/
https://locus-publishing.com/product/това-е-маркетинг/
https://www.malchev.net/personality_style/
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂