Xplore Marketing – Еп. 134: Стефан Андонов – „Маркетинг тактиките, които се създават и следват в Zoya.bg“
Стефан Андонов е част от екипа на Zoya.bg и отговаря за внос и износ. Има голяма страст към органичните храни и козметиката. Готов е да говори за същността на органичните продукти и да обсъжда различни теми от индустрията с всеки, който срещне.
Преди 5 години се присъединява към екипа на Zoya.bg с идеята, че иска работата му да е пряко свързана с това, в което вярва: храната, която консумираме, трябва да е без химикали и непознати съставки. Преди това професионалният му опит включва няколко години в агенция за дигитален маркетинг и опит да разработва нов канал за външна реклама.
Завърша Националната финансово-стопанска гимназия в София и след това продължава висшето си образование в Швейцария в сферата на хотелиерството и туризма.
В рамките на разговора ще чуеш дискусия около следните интересни теми:
:
- Кратко представяне и опит.
- Защо при все по-дигитализиращата се среда, бизнесите които искат да имат силно позициониране, отварят физически магазини? Ползват ли от Zoya.bg комуникация на живо, която да води хората към дигитален актив?
- Колко разчитат на дигиталната комуникация и за кои аудитории работи тя? Къде са видяли, че работи за тях и в какви ситуации виждат резултат?
- Инфлуенсърите помагат ли за изграждането на разпознаваемост на бранда?
- Следят ли как през годините се развива директният трафик и увеличението на търсенето на бранда? Имат ли усещане кои събития дават тласък на тези показатели?
- Колко често мислят за нови категории продукти в портфолиото си? Дигиталният маркетинг и комуникацията с аудитория помагат ли при измисляне на нови продукти / категории?
- Как гледат на думата общност в контекста на развитие на един бранд? Търсят ли го като цел и усещат ли това да помага в развитието на бизнеса?
- Как отключват партньорства и намират сродни души като партньорства с други брандове? Това помага ли за разпознаваемостта?
- Използват ли newsletter-и за комуникация към лоялната си аудитория?
- Любими ресурси на Стефан.
Ресурси:
https://www.zoya.bg/
https://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2023/06/12/4493922_markata_e_po-silna_pri_sreshta_na_jivo_pomagat/
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂