Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 154: Добромир Иванов – „Mаркетинг аспектите на дейността на BESCO – българската предприемаческа организация“

В този епизод те срещаме с Добромир Иванов – изпълнителен директор на BESCO – българската предприемаческа организация. Ще ти е интересно да чуеш какви са процесите за създаване на стойност – от интервюта със заинтересовани страни през процеси до конкретни документи. Подготви се да разбереш много за добрите практики при работата с членовете на организацията и как те получават все повече стойност, в т.ч. и чрез self serve
решения. Ще научиш и кои са ключовите аудитории при развитие на предприемачеството в България и как те могат да работят заедно в една посока.

В епизода ще чуеш

  1. За какво ще говорим в епизода – защо търговският маркетинг е толкова важен?
  2. Каква полза извличат потребителите от търговския маркетинг?
  3. За опита на Траян в мърчандайзинга.
  4. За поведението на потребителите като основа на мърчандайзинга.
  5. Как протича планирането на площта в един търговски обект? За ролята на хората при планирането.
  6. За важността да покажем на хората какво очакваме да се случи.
  7. Как стартира процесът при избор на локация на търговски обект – аудитория, трафик, други обекти?
  8. Какво е специфично, когато работим на ниво търговска площ? Какво се е променило в начина на обслужване на клиенти?
  9. За трите типа ресурси, с които работим – стоков, финансов и човешки. Какви са спецификите?
  10. Как да управляваме интереса на клиента? Кога да обновяваме асортимента и начина на излагане?
  11. Как се управлява мърчандайзинга на касовата зона? Има ли оптимално място за касите?
  12. Как управляваме входа на един търговски обект?
  13. Кошниците влияят ли на поведението на потребителите?
  14. Как да позиционираме асортимента в един търговски обект? Как да планираме зоните на промоции?
  15. Кои продукти да излагаме спрямо сезонност и поведение на потребителите?
  16. За поведението на търсенето на находки от потребителите.
  17. За модела “тук и сега” на Minimart. Какви са push продуктите на бързо развиващата се търговска верига?
  18. Как влияе концепцията за квартален магазин на мърчандайзинга на обектите на Minimart?
  19. За насочването на потребителите в обекта или към конкретни зони – указателни табели, осветление, озвучаване.
  20. Подход към конкретни точки особено тези с по-висок трафик.
  21. Как да управляваме пиковете и възможните падове в изживяването на потребителите?
  22. Как да планираме тестването в мърчандайзинга? За Explore и Exploit режимите.
  23. Защо да работим извън рамките, когато планираме изключенията в търговските обекти? Как да отчитаме нуждите на потребителите?
  24. За сезонността в търговията на дребно и как да я управляваме?
  25. За носителите на мърчандайзинг информация – колко стандартизирани са планограмите?
  26. За ролята на signage за позиционирането на един обект и верига.
  27. Какви ресурси препоръчва Траян?
  28. Какво да си вземеш от епизода?

Ресурси

Trayan Belev LinkedIn
Mini Mart
Why We Buy – Locus Publishing
Harvard Business Review – Telling Tales
April Dunford – Books
Xplore Marketing Podcast – Episode 121
This is Marketing – Locus Publishing
LinkedIn Pulse – Micromoments and Wow Moments by Georgi Malchev
Forbes Bulgaria – Say Goodbye to Weak Communication
Xplore Marketing Podcast – Episode 10
Xplore Marketing Podcast – Episode 3

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂