Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 158: Мел – инфлуенсър с над половин милион последователи – „Светът на инфлуенсър маркетинга“

Ще научиш как Мел изгражда своя бранд, създава съдържание и развива колаборации с брандове. Тя споделя своя процес – от създаване на media kit до концепция за съдържание, взаимодействие с алгоритми и как да останеш близо до аудиторията си. Разглеждаме и практическите аспекти: как изглежда производственият процес на инфлуенсърите, какви формати препоръчва и как се подготвят тематични фокуси за съдържание.

В края на епизода обсъждаме как социалните мрежи вдъхновяват, какви възможности отварят за младите хора и защо е важно да действаме вместо просто да скролваме.

В епизода ще чуеш

  1. За какво ще говорим в епизода – комбинацията на инфлуенсър с над половин милион последователи и на студент по реклама.
  2. Развитието на Мел – още от 9 клас и значението на едно по-различно мнение в едно видео.
  3. Как зодията помага в кариерата на Мел?
  4. За вида колаборации с брандове, в които участва Мел. Как изглежда media kit-ът на Мел?
  5. Как тя подхожда като инфлуенсър за нови за нея брандове?
  6. Как Мел създава тематичен фокус, в който може да впише брандовете?
  7. Как да си relatable към своята аудитория – “лъскавост” и близост с аудиторията?
  8. Как да стартираме едно видео? Колко е важно да стартираме с лицето?
  9. Кукичките като думи – конкретни съвети.
  10. Какви формати препоръчва Мел, за да дадеш сигнали на алгоритмите?
  11. Как да обвързваме съдържанието с житейските ситуации и емоции?
  12. Какъв е “производственият” процес за постовете? Да ползваме ли “чупки” при позите? Фотограф или статив? Какви приложения ползва Мел?
  13. Колко снимки са прекалено много? Как Мел снима отново видеа?
  14. Как да се вдъхновим от снимки на други хора? Какво описание да слагаме към видеата?
  15. Кои са любимите лекции на Мел? Защо харесва сторителинг и кредибилност?
  16. Какъв тип свобода да дават брандовете на инфлуенсърите? Как изглежда оптималният бриф към инфлуенсър?
  17. Точна концепция от инфлуенсъра към бранда или първо създаване на съдържание?
  18. Брандовете ли определят какви формати да ползват инфлуенсърите?
  19. Какви показатели следи Мел и какво следят брандовете при колаборация с инфлуенсъри? Да ползваме ли giveaways?
  20. Как Мел подхожда и позиционира нови продукти?
  21. Дългосрочните отношения и ексклузивността?
  22. Читателски клуб “По женски“- общност и участници.
  23. Как избират коя да е книгата на фокус? Как участниците се селектират сами? Как избират локацията за месечната сбирка и dress code?
  24. Какви допълнителни активности има в читателския клуб?
  25. Какво съветва Мел за вдъхновяване в социалните мрежи вместо просто скролване?
  26. Действия и нагласи.
  27. Какво да си вземеш от епизода?

Ресурси

Melie YouTube Channel
Melie Instagram
Melie Podcast YouTube Channel
Melie TikTok
Fem.BookClub Instagram
Adobe Lightroom
Lens Buddy App
Book Talks Community
The Subtle Art of Not Giving a F*ck – Ciela

Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂