Xplore Marketing – Еп. 163: Галин Стефанов, основател на Varnapreneurs

В този епизод се потапяме в света на маркетинга с Галин Стефанов, създател на Varnapreneurs и опитен маркетинг професионалист, който споделя своя път от афилиейт маркетинга, създаването на компанията Perfomalis и нейната продажба за 8-цифрена сума до изграждането на жива и ангажирана общност в гр. Варна.
Ще чуеш подходи и примери при изграждането на стойност чрез събития, стратегическо сегментиране на аудиторията и важността на устойчивостта в маркетинга и предприемачеството.
Галин споделя за опита си с Varnapreneurs – платформа, която комбинира физически събития и развитие на общност, като разкрива това как детайлите и подготовката играят ключова роля в успешното организиране на събития и привличане на стойностни хора. Ще чуеш и за Varna Podcast Club – премиум пространство за снимане на подкасти и видео съдържание във Варна.
Какво да си вземеш от епизода?
Дългосрочният подход към изграждане на общности. Второ – как да валидираш аудиторията си, преди да инвестираш ресурси. Не на последно място – защо детайлите имат значение във всяко от нещата, които правиш без значение от сферата в която си.
В епизода ще чуеш:
- Въведение в темата и запознаване с госта.
- Какво е Varnapreneurs и защо го създава?
- Историята на Галин Стефанов – от афилиейт маркетинга до продажбата на компанията му.
- Началото на Varnapreneurs – първи събития и първи уроци.
- Как се изгражда стойностна общност във времена на постпандемично поведение.
- Детайлите, които правят събитията специални – от брандирани гривни до професионално озвучаване.
- Как да създадеш преживяване, което оставя трайни впечатления, и каква е ролята на “Win-Win” партньорствата?
- Управление на трудни ситуации – справяне със специфични гости и непланирани проблеми.
- Превръщането на безплатни събития в платени – важността на валидирането на аудиторията.
- Как се сегментира аудиторията и се адаптира форматът на събитията за различни групи?
- Ролята на общността в успешното предприемачество.
- Практически съвети за изграждане на дългосрочна маркетинг стратегия и устойчивост.
- Как да превърнеш общностните събития в източник на вдъхновение за други градове и региони?
- Балансът между мисия и устойчив бизнес модел при организиране на събития.
- Как обратната връзка от участниците подобрява всяко следващо събитие.
- Защо създаването на процедури и структури е ключово за растежа на инициативи?
- Как правилното сегментиране помага за по-добра комуникация и ангажираност в общността?
- Финалните съвети на Галин за всеки, който иска да изгражда значима общност.
Ресурси
Galin Stefanov LinkedIn
Galin Stefanov Facebook
VarnaPreneurs
VarnaPreneurs Facebook
VarnaPreneurs YouTube
Varna Podcast Club
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂