Xplore Marketing – Еп. 167: Ивайло Тончев – „Какво НЕ знаем за поведението на клиентите?“
В този епизод на Xplore Marketing Podcast гостува Ивайло Тончев, маркетинг мениджър на Фрамар – един от най-големите източници на онлайн ресурси за здраве и онлайн аптека в България. Разговаряме за поведението на клиентите при покупка на аптечни продукти онлайн, какво влияе на решенията им и как се изгражда доверие в дигитална среда.
Фрамар не е просто онлайн аптека, а информационен портал. В този разговор навлизаме в детайли относно SEO стратегията, сезонността на продуктите, микромоментите, които водят до покупка и маркетинговите предизвикателства в аптечния сектор.
Какво ще чуеш в епизода?
- Въведение – Кой е Ивайло Тончев и какво ще обсъдим в този епизод
- Историята на сайта – как от презентационен сайт се превръща в онлайн аптека с високо ниво на доверие
- SEO и съдържание – Защо Фрамар е толкова успешен в търсачките?
- Как хората търсят здравна информация онлайн? Кои са най-често срещаните микромоменти?
- Пътят на клиента – от симптом до покупка в онлайн аптека
- Дигиталната трансформация на сектора – какво се промени в последните години?
- Сезонност и потребителско поведение – кои продукти се купуват в различни периоди?
- Доверието като маркетингов актив – Как може да се гради репутация чрез проверена информация?
- Как хората реагират на промоции и ролята на намаленията в аптечния сектор
- Лоялност и дългосрочни клиенти – добри практики за задържане на потребителите онлайн
- Фрамар като медийна платформа и защо съдържанието е ключов фактор за успех
- Какво предстои за Фрамар?
- Какво да си вземеш от този епизод?
Ресурси
Facebook профил на Ивайло Тончев
Instagram профил на Ивайло Тончев
LinkedIn профил на Ивайло Тончев
Framar.bg
„Силата на навиците“ – Чарлз Дюиг
„Защо купуваме?“
Статия за тайминга в маркетинга
Слушай епизода и в Spotify или Apple podcasts и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂