Xplore Marketing – Еп. 33: Павел Памукчиев – Сторителинг за B2B
В епизод 33 на Xplore Marketing гост е Павката и си говорим за страхотния проект “Travel Cocktails”, как го стартира, какви са предизвикателствата на един такъв проект и през какво премина, за да може повече да дигитализира своя бизнес.
Павел вече от 11 години е изцяло отдаден на професията си – прекарва началото на кариерата си в едни от най-добрите заведения в София, по морето и в планината, а преди няколко години се заражда и интересът му към иновативната миксология. От 2017 г. развива проекта Travel Cocktails, който предлага професионално създадени коктейли за специални събития (сватбени и корпоративни).
- Защо е важно да имаме истории, които да намерят правилната форма в дигиталното пространство
- Какви истории и в какви формати може да приложим
- Колко е сложно да се получи препоръка от клиент, дори и да е доволен от услугата и крайния резултат
- Разлика между потребителското поведение на хора, които търсят услугата за корпоративни събития и тези, които търсят за сватбите. И от кои места влизат най-често запитвания
- Какво би посъветвал хората, които носят “много дини под една мишница”, т.е. отговарят за много задачи в рамките на бизнеса
- Атмосфера, локации, уникална услуга – носят си органичен рийч, който работи за нас. Повече събития водят до втора каравана – вече има по-голям мащаб и повече нужда от рийч и аудитория.
В рамките на разговора Павката споделя и за нуждата да има баланс. Когато инвестираме повече в маркетинг и реклама, да може да се видят разликите между потребителското поведение на различните услуги, които предлагаме. И да подготвим съответните места, които сме създали (сайт / социални профили) да посрещат правилно аудиториите.
Ресурси
https://www.facebook.com/pavel.pamukchiev
https://xplora.bg/trends/osnovni-tendentsii-v-sotsialnite-mrezhi-prez-2022-1/
https://xplora.bg/email-marketing/6-klyuchovi-razliki-mezhdu-b2b-i-b2c-email-marketing/