Xplore Marketing Еп.: Християн Стоилков – „Личен бранд и успешна презентация“
В епизод 37 на Xplore Marketing гост е Християн, който е сред най-разпознаваемите имена в областта на презентациите в България.
Двамата с Жоро обсъждат колко е важно да познаваме аудиторията и как мозъкът ни възприема другите хора и презентирането от еволюционна гледна точка. Християн споделя, че има три типа презентации – които сме планирали, които сме изнесли и които аудиторията е възприела.
Двамата обсъждат приложими модели за успешна комуникация, сред които KISS (Keep, Improve, Start, Stop) и прилагането на контраст. Християн споделя за ключовите елементи за успешни презентации и комуникации по принцип. За целта следва структурата на книгата Presentation Leader, а с Жоро обсъждат и реални подходи и примери за тях. Конкретно ще чуете как да ползвате контраста на ниво информация, лектор, презентация. Например на ниво информация – като засилим детайлите за даден проблем, или покажем контраст преди и после. За лектор – как да се движим последователно по време на презентация на сцената, за да създаваме контраст.
Накрая ще чуете препоръките на Християн и Жоро за книги и онлайн ресурси за успешни комуникации.
Християн ви насърчава да оставите коментар под епизода в социалните мрежи или в Youtube канала на Xplora и освен че ще ви отговори – ще подари и няколко екземпляра на Presentation Leader.
Ето какво допълнително ще научиш за изграждането на личен бранд и за работещите подходи при презентиране:
- Как да имаме разпознаваемо име в дадена област
- Колко души мозъкът ни дефинира като “тълпа” и дава сигнал за “опасност”
- Забавен, но интересен подход за привличане на IT професионалисти
- Помагат ли базовите съвети за успешни презентации
- Как да оценяваме нуждите на нашата аудитория
- Как да поддържаме контакт с аудиторията
- Как помага, ако запишем видео как презентираме или гледаме видео с наше представяне
- Какво е автохипнозата – кога аудиторията изпада в нея
- Как да покажем юридическа информация, която е много детайлна, като не просто не “изгубим аудиторията”, а аудиторията извлече голяма стойност
Ресурси
https://www.presentation-leader.com
https://forbesbulgaria.com/2020/08/13/целуни-слабата-комуникация-за-сбогом/
https://www.facebook.com/hristian.stoilkov
https://www.youtube.com/watch?v=6HjbHa4YuMQ
https://xplora.bg/podcasts/xplore-marketing-episode-29/
https://forbesbulgaria.com/2020/07/14/от-нула-до-браво-с-модела-kiss/
https://xplora.academy/course/modul-4-povedenie-na-potrebitelite-2021/lessons/toni-karabashev/
https://ted.com
plbook.eu
https://xplora.bg/en/podcasts/xplore-marketing-episode-12/
https://www.facebook.com/watch/?v=5152036108247123
https://www.ciela.com/author/grant-kardon
https://www.youtube.com/watch?v=Iwpi1Lm6dFo
https://roibg.com/books/говори-като-на-ted/
https://www.ozone.bg/product/celta-proces-na-postojanno-us-v-rshenstvane/