Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing Еп. 43: Никола Рахнев – „За общностите, каузите и маркетинга“

В епизод 43 на Xplore Marketing на гости ни е Никола Рахнев, основател на Гората.бг, който успява да организира стотици доброволци и да събере заедно с тях десетки хиляди левове дарения. Никола споделя за важността на истинското, човешко съдържание в развитието на една от големите общности в онлайн пространството в България. В епизода ще чуете маркетинг подходите, които Никола прилага, както и неговите съвети за залагане и постигане на значими цели.

Накрая на епизода Никола предизвиква всички, които са слушали до края (защото е скептичен, че хората ще гледат и слушат до края) – да сложат коментар. 🙂

Ще чуете, че телефонът на Никола звъни много често – това е защото той е в “екшъна” на организирането на помощта към пострадалите в селата в Карловско. Никола има да споделя толкова много, че ще видите, че почти няма нужда Жоро Малчев да му задава въпроси.

Никола представя емоционалната историята зад създаването на групата Гората.бг. И разказва повече за множеството кампании, които са организирали и реализирали успешно.

По време на разговора с Жоро обсъждат и интересни теми като:

  • Защо и как съдържанието на Никола и на Гората.бг често става viral в социалните мрежи?
  • Какъв е процентът на доверие в организацията?
  • Защо толкова често се ползват анкети в групата?
  • Как Никола тества и валидира работещи подходи и за кое е развил интуиция?
  • Какво търсят хората?
  • Как историите и числата си “говорят” и защо и как да се използват?
  • Колко голямо е ядрото, под формата на активна група, на инициативата?
  • Как се организира кампания за 30 до 50 тона храна, която ще бъде дарена?
  • За метафората за усилията при продажбата на един и на хиляда телевизора.
  • Защо и как Google е дарител на Гората.бг?
  • Как е организиран маркетинг екипа?
  • Как и защо се създават стандартизирани кампании?
  • За ролята на лидерите на мнение на регионална основа.
  • Маркетинг ефекта от усещането за недостиг и за необходимост.
  • За органичното привличане на таргет потребители.
  • От кого можем да получим 100% одобрение.
  • Дали хейтът може да е полезен?
  • Колко твърдо подхожда Никола в модерирането на групата?
  • Може ли изображение, създадено на Paint програмата, да постигне отличен ефект?
  • Какво хората надценяват и подценяват в уменията си?
  • Как конкретно ни помага поставянето на цели?
  • Коя маркетинг тактика Никола не харесва?
  • Кой формат на обучение е най-ефективен и защо?

Епизодът е много полезен за всички, които вярват, че маркетингът не е само маркетинг комуникации. Както и разбира се – на всеки, който се вълнува от развитие на онлайн общности, организиране на онлайн събития и работа с множеството заинтересовани страни.

Ресурси:

https://www.facebook.com/groups/114833649158477
https://www.facebook.com/100000.GORA
https://gorata.bg
https://www.begood.today
https://zadobroto.com
https://www.facebook.com/100000.GORA/photos/a.275541272479733/5701143083252831/
https://www.pulsfoundation.org/bg/
https://www.amazon.com/Built-Last-Successful-Visionary-Essentials/dp/0060516402
https://btvradio.bg/intervuta/za-grada/31-000-darveta-podari-za-novata-godina-gorata-bg-na-zhelaeshti-da-gi-zasadjat.html
https://www.facebook.com/100000.GORA/posts/pfbid05n5cDec6JwWaWsZjYiCjVZbbnTJdkVP5HFB9m3GQijoaRxNX8gGwcXiXWzzshY9pl
https://obsidian.bg/knigi/заразително/
https://jonahberger.com/the-catalyst-resources/

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂