Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

Xplore Marketing – Еп. 59: Оля Антонова „Как се създава и разказва една история – TRASTENA“

Оля Антонова е управляващ съдружник в „Трастена“ и stand up комик. Вземайки едно към едно от нейния профил с Linkedin (ха-ха). Можем да споделим, че тя е опитен маркетинг професионалист с диплома по математика и управление на туризма и 10 години история във финансовия/данъчен маркетинг и продажби. Текущо е щастливо установена в индустрията на виното и спиртните напитки с “Трастена”. Към това и продуцира най-голямото стендъп комедийно шоу в България. Повече за това в линковете по-долу.

Двамата с Иван Пантелеев обсъждат много интересни теми, като част от тях са:

  1. Каква е тежестта на дигиталния маркетинг и коя част от него намира за водеща?
  2. Как се развива толкова уникална и сложна услуга като “абонамент на вино”. Как човек го комуникира, какво е нужно и кои
  3. източници на трафик конвертират?
  4. Как развиват аудиториите си и какви тенденции се забелязват?
  5. Как се мислят нови продукти като комуникация и аудитории?
  6. Колко работят физическите събития и какъв е балансът между физическо и онлайн присъствие?

Ресурси:

https://www.facebook.com/events/906785493593233/?ref=newsfeed
https://trastena.com/
https://www.facebook.com/Trastena/
https://www.facebook.com/3onthemicrophone

Слушай епизода и в Spotify и се абонирай за канала ни, за да не изпускаш новите епизоди 🙂