Xplore Marketing – Еп. 63: Мирослава Станева „Ролята на бранда в рекламата“
Мира е един страхотен професионалист, който говори в епизода от името на Brand Marketing Manager в добре познатия на широката публика бранд – eMAG. Тя е специалист по маркетинг и комуникации, запален по социална отговорност с над 14 години опит в корпоративния свят. Притежава магистърска степен по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, надграждаща бакалавър „Връзки с обществеността“ и бакалавър „Реклама“ от Нов български университет. Завършва програма по Strategy Execution към Harvard Business School Online.
Преди да приеме позицията Brand Marketing Manager в eMAG, Мирослава е била част от маркетинг и комуникационните отдели на Lidl, Сладкарници “Неделя” и The Coca-Cola Company.
В епизода анализираме развитието на функцията на бранд мениджъра. Обсъждаме и за какви ситуации следи, какви теми провокира да се случват вътре в компанията и навън сред аудиторията, в които брандът да е въвлечен. За да сме по-конкретни, ето какво ще ти е интересно в епизода:
- Каква е ролята на бранд мениджъра в рамките на компания от такъв мащаб и за какви процеси отговаря / следи?
- Какви метрики се следят, колко често и какви активности са ключови за бранда?
- Има ли някаква матрица около тип кампании и очаквани бизнес резултати, т.е. различни източници с различен акцент над директни продажби и индиректни?
- Колко често се гледа статистика и как се отразява на вземането на решения вътрешно в екипа?
- Как хората търсят в един маркетплейс и колко често се анализира търсачката?
- Има ли връзка между продуктови мениджъри / маркетинг екип и приоритизирането на кампании?
Споделяме и акценти около начин на планиране, анализиране на информация, вземане на решения и движение на толкова голяма компания. 🙂
Ресурси:
Линк към включване в eMAG Marketplace – https://marketplace.emag.bg/
Повече информация за програмата „От България“ – https://marketplace.emag.bg/infocenter/from-bulgaria/