Xplore Marketing Еп. 69: Даниел Марков „Нови формати и промени в Google Ads“
Даниел Марков е част от Xplora почти от самото начало на агенцията, където започва като стажант. В момента е Team Lead в Google Performance екипа на Xplora, който се състои от 15 човека. Преподава реклама и дигитален маркетинг в НБУ и МВБУ. Лектор е в модулите за имейл маркетинг и Google ads в първото и второто издание на Цялостната програма за дигитален маркетинг на Xplora Academy. Повечето Google Ads специалисти, започнали като стажанти в Xplora, са обучени от него.
Главната тема на епизода е Google ads платформата и планирането на канали в ерата на автоматизациите. За да сме по-конкретни, ето какво ще ти е интересно в епизода:
- Кои от актуалните преди 5 години техники са приложими и днес?
- Как планирането на определен формат в кампания вече не е единственият модел?
- Какви са най-новите автоматизации в Google Аds?
- Кои са най-актуалните кампании в Google Аds?
- Как се представихме на Digital Champions програмата на Google?
Ресурси:
https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/marketing-strategies/automation/broad-match-new-ai/
https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/marketing-strategies/automation/ai-campaign-testing/
https://xplora.bg/ga4/
https://xplora.bg/news/edna-ot-naj-golemite-promeni-v-google-analytics/