Xplore Marketing – Еп. 99: Поли Янкова – „Фокус и баланс между b2b и b2c моделите в MindHub“
Поли Янкова е основател и управител на MindHub – иновативна мрежа от академии по програмиране за деца и юноши от 6 до 15 години. Водена от стремежа си към подобряване на дигиталното образование на децата в България, Поли основава MindHub, създавайки авторска програма, прилагайки игрови методи и учене чрез преживяване.
В началото дейността на МindHub е фокусирана основно върху обучение по програмиране за деца от 6 до 11-годишна възраст в София, а за последните 8 години MindHub се разраства и отваря врати в няколко държави в Европа и Африка.
Поли активно участва в развитието и подкрепата на партньорите на MindHub в България, Румъния, Естония, Испания, Кения, Италия и Турция, както е ангажирана и с установяване на процесите и прилагането на добри практики за постигане на техния успех. Курсовете на MindHub също търпят развитие и към днешна дата в академиите могат да се обучават деца до 15-годишна възраст.
В рамките на разговора ще чуеш дискусия около следните интересни теми:
- Кратко представяне на Поли и MindHub.
- Какви аудитории таргетират?
- Как приоритизират на ниво бюджети и ресурси между b2b и b2c?
- Кои канали виждат, че работят най-много за тях? И на ниво b2b, и на ниво b2c.
- Първи сблъсък между студена и топла аудитория за b2b.
- Колко е ключов демо урокът в пътеката за конверсия на ниво b2c?
- На кoe откликва повече b2b аудиторията при франчайз комуникацията – емоцията да помага на деца или това, че може да прави бизнес и да изкарва пари?
- Как стратегическите партньорства помогат на маркетинг резултатите? Има ли момент, в който виждат/ усещат разликата?
- През кои канали работи за тях франчайзът (b2b) като комуникация и рекламен модел?
- Каква информация най-често искат хората в процеса на запитването?
- Каква е разликата между пазара в България и пазара в Румъния?