Ексклузивно съдържание за Google Analytics 4

superHUMAN Блог

Михаела вече е част от екипа ни. И ще впечатлява с нейния позитивен и can-do подход

Спомнете си най-предизвикателното за вас интервю. Попитаха ли ви – “А къде се виждате след 5 години?”, или ви казаха, че overtime (извънредната работа в извънработно време) е задължнително условие? Или ви попитаха веднага  и директно кое е най-ниското възнагражение, което бихте приели?

Ами, нека ви споделим как се запознахме с Михаела, как тя ни впечатли, какви въпроси й зададохме и какво ни попита тя.

Георги, управляващ съдружник в агенцията ни, наистина се наслаждава да води обучения с практични и actionable съвети. И така – този път той водеше обучение по Управление на операциите в the Business Institute за студентите на alternative MBA. Михаела е една от изявените обучаващи се там. Какъв старт за покана за работа – тя влага допълнителни усилия да научи още и още, и да повишава своите бизнес и управленски умения. Тогава тя работи като финансов анализатор в международна компания, която осигурява комуникационни и софтуерни решения.

И ето, че дойде време за първото интервю – Михаела, позитивна както винаги, може би даже малко повече, вървеше към офиса ни срещу Руската църква. И буммммм, тя се спъна! Телефонът полетя високо във въздуха, а тя беше издрана по коленете и китките. Минута след това влезе в офиса – със счупен телефон (само стъклото) и кървящи длани, но тооооолкова позитивна и усмихната. Почистихме раните с малко водка Аляска (наш клиент) и имахме едно от най-впечатляващите интервюта. Тя беше направила своето домашно – вече беше прочела всичко за компанията, беше проучила индустрията, нашите клиенти и статиите за агенцията.  И да – беше подготвена с впечатляващи въпроси! Как протича процеса по първоначална работа с нов клиент; как даваме стойност на клиентите; какви инструменти за съвместна работа ползваме. Всичките отговори съответстваха на предходния й опит и на нейната изчистена визия за това как тя ще се впише в екипа ни. Ние просто зададохме няколко валидиращи въпроса, които да потвърдят нейния подход, и чакахме следващия й въпрос – и той отново беше точно в целта.

Уау! Споделихме случилото се с екипа. Всички бяхме уверени, че тя има правилното отношение и би “паснала” на ДНК-то на агенцията ни – HUMAN DIGITAL.

Михаела е много енергична, креативна и позитивна личност, с интереси в областта на маркетинга, бранд стратегията и позиционирането, бизнес иновациите, управлението на проекти, личностното развитие, продажбите и обслужването на клиенти.

Тя обича да слуша музика, да кара ски, да чете книги и статии за всяка от темите по-горе. Тя е ентусиазиран Kangoo Jumper, който обича този спорт, и вдъхновено го преподава като треньор 🙂

Тя харесва да пътува до нови различни места и желае да опознае местната култура, кухня и традиции.

Be positive 😉