Акаунт мениджмънт
Как осигурявате първокласен акаунт мениджмънт?
- Винаги да осмисляме бизнес и маркетинг целите
- Винаги да предлагаме значими от бизнес и маркетинг гледна точка цели, за които ние можем да поемем ангажимент, че ще ги постигнем
- Екипът ни знае какво може, кое е добра практика, кое е тест, как да анализира и представя за управленски цели
- За специфични неща като подход, техника или резултати представянето пред клиента е от страна на съответния експерт в екипа на Xplora със съдействието на Project Manager
Колко са добри проектните мениджъри в Xplora?
В същото време сме много отворени именно за насоките от клиентите и за обратна връзка от тях. Ние оказваме услуга по маркетинг в дигиталната ера, а това предполага много съвместни усилия – анализ, обсъждане, планиране, рипортинг.
Чувал съм, че в агенциите често се държат “знаем всичко” и че понякога е трудно да се управлява егото?
И заедно с екипа на клиента планираме, реализираме, анализираме и скалираме дигиталния маркетинг. Всяка индустрия има своя жаргон и е лесно да се опиташ да го ползваш, за да покажеш компетентност – вярваме, че всички трябва да сме на една вълна и да ползваме съгласувани принципи и подходи, както и разбираеми от всички термини.
Имаме специални обучения в екипа на тема личностно развитие. Всеки човек знае, че нито е най-велик, нито някой е длъжен да се съобразява с егото му. Нашата култура отива една крачка по-напред – прилагаме Human Digital философията ни и част от нашето стойностно предложение е, че:
- говорим на реални потребители, които извършват важни за бранда действия;
- обясняваме по разбираем начин и сме 100% прозрачни с данни, бюджети и ценообразуване;
- създаваме приятелски отношения с екипите на клиентите си и ги правим успешни.