Акаунт мениджмънт

Много се гордеем, че ни дават за пример за управление на отношенията с клиентите. Повечето ни клиенти са дългосрочни и за тях постигаме все по-значими бизнес и маркетинг цели. А по-голямата част от новите ни клиенти са от препоръки и винаги една от причините е отличен client service, акаунт мениджмънт или както се казва при нас, в дигитална агенция за интегриран дигитален маркетинг Xplora - Project Management.

Как осигурявате първокласен акаунт мениджмънт?

Огромният опит на съдружниците в Xplora при работата си в компании за услуги, както и конкретно в агенции, ни позволява да имаме правилния фокус:

 

  • Винаги да осмисляме бизнес и маркетинг целите
  • Винаги да предлагаме значими от бизнес и маркетинг гледна точка цели, за които ние можем да поемем ангажимент, че ще ги постигнем
  • Екипът ни знае какво може, кое е добра практика, кое е тест, как да анализира и представя за управленски цели
  • За специфични неща като подход, техника или резултати представянето пред клиента е от страна на съответния експерт в екипа на Xplora със съдействието на Project Manager

Колко са добри проектните мениджъри в Xplora?

Всеки проектен мениджър в дигиталната агенция има значителен предходен опит – например в медийни, събитийни или PR агенции, в медии, в компании от реалния сектор. Полагаме много усилия те да надградят своите умения и да ги впишат в добрите практики на Xplora, за които имаме разпознаваемост – от публичните ни case studies, като лектори на събития, като преподаватели.

В същото време сме много отворени именно за насоките от клиентите и за обратна връзка от тях. Ние оказваме услуга по маркетинг в дигиталната ера, а това предполага много съвместни усилия – анализ, обсъждане, планиране, рипортинг.

Чувал съм, че в агенциите често се държат “знаем всичко” и че понякога е трудно да се управлява егото?

Добрият разум предполага всеки да осъзнае, че не може да знае всичко, още повече – по-добре от човека, който ежедневно работи за дадена компания в даден сектор. Така че сме смирени и заедно извличаме нужната информация, след което я допълваме с наши insights (приложими прозрения за поведението на потребителите).

И заедно с екипа на клиента планираме, реализираме, анализираме и скалираме дигиталния маркетинг. Всяка индустрия има своя жаргон и е лесно да се опиташ да го ползваш, за да покажеш компетентност – вярваме, че всички трябва да сме на една вълна и да ползваме съгласувани принципи и подходи, както и разбираеми от всички термини.

Имаме специални обучения в екипа на тема личностно развитие. Всеки човек знае, че нито е най-велик, нито някой е длъжен да се съобразява с егото му. Нашата култура отива една крачка по-напред – прилагаме Human Digital философията ни и част от нашето стойностно предложение е, че:

 

  • говорим на реални потребители, които извършват важни за бранда действия;
  • обясняваме по разбираем начин и сме 100% прозрачни с данни, бюджети и ценообразуване;
  • създаваме приятелски отношения с екипите на клиентите си и ги правим успешни.